Przetargi.pl
Budowa miejskiego żłobka integracyjnego wraz z wyposażeniem w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2015-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejskiego żłobka integracyjnego wraz z wyposażeniem w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejskiego żłobka integracyjnego wraz z wyposażeniem w Stalowej Woli. a) Ogólny opis budynku i jego funkcji: Budynek żłobka zaprojektowano jako parterową bryłę z płaskim dachem z 5 świetlikami doświetlającymi komunikację, szatnię i pralnię oraz płaskimi zadaszeniami wszystkich wejść do budynku. Budynek został zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z cegły kratówki, stropodach żelbetowy, monolityczny. Budynek niepodpiwniczony 1-kondygnacyjny. Posadowienie budynku bezpośrednie na ławach i stopach fundamentowych. Żłobek będzie posiadał 3 oddziały (rozdział na roczniki: I oddział 0,5-1 rok - 15 dzieci; 1-2 lata - 25 dzieci; 2-3 lata - 25 dzieci). W każdym oddziale może być 2 - 3 dzieci niepełnosprawnych. Każdy oddział składa się z sypialni i sali zajęć. Przy każdej sali zaprojektowano łazienkę i WC oraz magazyn podręczny. WC przy sali zajęć gimnastycznych oraz salę zajęć rytmicznych i gimnastyki korekcyjnej jest dostępny także z zewnątrz. Zaprojektowano salę rytmiki i zajęć gimnastycznych oraz salę zajęć rytmicznych i gimnastyki korekcyjnej rozdzielone przesuwną ścianą systemową, które po połączeniu może służyć do organizacji uroczystości z udziałem rodziców (dla ok. 100 osób). Zaprojektowano szatnie dzieci (indywidualne szafki w pomieszczeniu) oraz wózkarnię w strefie wejściowej. W żłobku zaprojektowano kuchnię i kuchnię mleczną, pralnię i suszarnię z pomieszczeniami pomocniczymi, zespół pomieszczeń administracyjnych z gabinetem dyrektora, pokojem księgowości, gabinetem logopedy/psychologa, pokojem pielęgniarki, pokojem nauczycielskim, szatnią personelu. Zaprojektowano WC ogólnodostępne, WC dla niepełnosprawnych oraz łazienkę dla personelu, a także szatnię i łazienkę dla personelu kuchennego. b) Parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 1185,00 m2 - powierzchnia całkowita: 1185,00 m2 - powierzchnia użytkowa całkowita: 1039,95m2 - długość budynku: 37,30 m - szerokość budynku: 35,06 m - wysokość budynku: 5,99 m - kubatura brutto: 5144,00 m3 - kubatura netto: 3695,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 2. Zasadniczy zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Roboty konstrukcyjno-budowlane: - ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych, - ściany nadziemia zewnętrzne z cegły kratówki K2 gr. 25 cm, ocieplone styropianem gr. 19 cm, ściany wewnętrzne nośne z cegły kratówki K2 gr. 25 cm, ścianki działowe z cegły kratówki K2 gr. 12 cm, - stropodach żelbetowy monolityczny gr. 24 cm, wieńce stropowe na ścianach murowanych żelbetowe o wysokości 24 cm wylewane wraz ze stropodachem, podciągi żelbetowe monolityczne, nad otworami okiennymi i drzwiowymi belki prefabrykowane L 19 i żelbetowe monolityczne, - roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne. b) Roboty instalacyjne: - instalacje sanitarne: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja solarna z kolektorami słonecznymi, instalacja kanalizacji sanitarnej, kanalizacji technologicznej, kanalizacji deszczowej i drenażu odwadniającego, instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacja wentylacji mechanicznej, przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji technologicznej, kanalizacji deszczowej, przebudowa sieci wodociągowej DN250 mm, - instalacje elektryczne: instalacja wewnętrzna oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych, instalacja wewnętrzna oświetlenia kierunkowego i ewakuacyjnego, instalacja zasilania dedykowanego, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wewnętrzna siły, ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączeń wyrównawczych, instalacja ochrony przepięciowej, instalacja odgromowa, wewnętrzna linia zasilająca, oświetlenie zewnętrzne, - instalacje telekomunikacyjne: nagłośnienia w dwóch salach zajęć, projektor wizyjny w sali zajęć, instalacja sygnalizacji włamania i napadu, telefoniczno - komputerowa, instalacja domofonowa. c) Wykonanie dróg i ukształtowania terenu, zieleni, ogrodzenia, osłony śmietnikowej, placów zabaw. d) Dostawę i montaż wyposażenia obiektu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót oraz stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 4. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiających wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: działka nr ewid. 1323/18, fragment działki nr ewid. 1337/1; 1337/27 w obrębie 3 Centrum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) do dnia 12 stycznia 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późń. zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem /Wadium - Budowa miejskiego żłobka integracyjnego wraz z wyposażeniem w Stalowej Woli/. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach