Przetargi.pl
Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie

Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. 29 Grudnia 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2776272, 2776273 , fax. 0-63 2776272
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu
    ul. 29 Grudnia 24 24
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2776272, 2776273, fax. 0-63 2776272
    REGON: 31019858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa miejsca pamięci upamiętniającego granice zaborów, budowa placu zabaw oraz zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie Zakres robot obejmuje: 1. Miejsce pamięci - działka nr 32/2 w Anastazewie Zakres robót obejmuje: roboty ziemne i przygotowawcze pod nawierzchnie z kostki brukowej - 420 m2, układanie nawierzchni z kostki brukowej - 420m2 i obrzeży betonowych - 71,5m, sadzenie drzew i krzewów , obsianie trawą, urządzenie małej architektury: montaż budek wartowniczych - 2 kpl., montaż szlabanu - 1 kpl, ustawienie słupów granicznych, stojak dla rowerów, kosz na śmieci - 3 szt, ławka podwójna ze stolikiem, drewniana - 3 kpl, tablica informacyjna 4 kpl 2. Budowa placu zabaw - działka nr 98 w Anastazewie . Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne i przygotowawcze-0,040ha, b) podbudowa - 276m2 c) zieleń - obsianie trawą - 130m2, sadzenie drzew iglastych - 35 szt d) wykonanie ogrodzenia placu łącznie z furtką - 72,5m, e) dostawa urządzeń placu zabaw oraz ich montaż ( w skład wyposażenia placu zabaw wchodzi : bujak Maja, huśtawka -Apollo II, urządzenie sprawnościowe - tygrysek, zestaw - Bocianie gniazdo - łącznie 4 szt, kosz na odpady - 1 szt., tablica informacyjna - 1 szt, ławki parkowe - 4 szt. ) 3. Zakup kontenerów sanitarnych na pole namiotowe w Anastazewie - działka nr 2/2 w Anastazewie. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, dostawę na działkę nr 2/2 w Anastazewie i montaż nowych kontenerów sanitarnych - 2 szt, według specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 4. Inwentaryzacja geodezyjno-powykonawcza. UWAGI : 1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: dokumentacja projektowa z przedmiarami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 8a, 8b i 8 c oraz 9 i 11 do SIWZ. 2. Załączona dokumentacja projektowa dotycząca placu zabaw jest szersza, natomiast przedmiotem zamówienia jest : urządzenie placu zabaw - 4 szt urządzeń według przedmiaru robót, roboty ziemne i przygotowawcze-0,040ha, podbudowa - 276m2, zieleń - obsianie trawą - 130m2, sadzenie drzew iglastych - 35 szt, wykonanie ogrodzenia placu łącznie z furtką - 72,5m, zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarze. UWAGA: SPORZĄDZAJĄC KALKULACJĘ W CELU ZŁOŻENIA OFERTY NALEŻY do KALKULACJI dołączyć koszty dot. wykonania inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej . UWAGI : 1. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy:- Załącznik nr 7 2. Świadczenia dodatkowe ( roboty, usługi ) , które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, a nie ujęte we wszystkich przedmiarach robót są następujące : a) urządzenie i ochrona terenu budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów b) naprawa urządzeń nad i podziemnych zniszczonych lub uszkodzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, c) zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bhp i p.poż, d) koszt przywrócenia terenu, dróg gruntowych do stanu pierwotnego (umożliwienie dojazdu do posesji, odbudowa dojazdu, odtworzenie dróg gruntowych, odpowiednie zagęszczenie naruszonego w trakcie realizacji terenu, odbudowa ogrodzenia, dojazdu do posesji) e) inwentaryzację geodezyjno- powykonawczą, w 2 egzemplarzach f) właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty, g) koszty związane z wykonaniem badań i prób; h) koszt składowania gruzu , śmieci na wysypisku śmieci, i)koszt naprawy ewentualnych zniszczeń nawierzchni dróg gminnych spowodowanych transportem materiałów budowlanych, stwierdzonych protokołem przez inspektora nadzoru , j)koszty związane z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych i ponoszenie opłat z tego tytułu (gdy zajdzie taka potrzeba), k)koszty związane z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas transportu materiałów budowlanych (gdy zajdzie taka potrzeba) i ponoszenie opłat z tego tytułu l) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań), 3. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia dostarczone wynosi: 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: 3 lata, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru technicznego robót budowlanych i zrealizowanej dostawy 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danym zakresie. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w ofercie. 7. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł.( trzy tysiące złotych 00/100 ) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: PKO B.P Oddz. Słupcy , numer konta: 79 1020 2746 0000 3302 0019 9620 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ORG-ZP.271.3.2015. UWAGA: Kopię dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Gminy Powidz przy ul. 29 Grudnia 24, w Powidzu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.04.2015 r. do godz. 10.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powidz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach