Gmina Stolno ogłasza przetarg
- Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
- Data zamieszczenia: 2015-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
Stolno 112 112
86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
REGON: 87111853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc wypoczynku i rekreacji na terenie Gminy Stolno oraz zakup sprzętu do organizacji imprez plenerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej sceny oraz oświetlenia scenicznego. Szczegółowy opis sprzętu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. 2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy nie używany. 3. Zamawiający wymaga min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt (pisemnej) - podpisanej przez wykonawcę. Za początek okresu gwarancji przyjmuje się dzień podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób ze strony zamawiającego z obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana urządzenia hakowego, zamontowanego na podwoziu 3-osiowym samochodu ciężarowego marki DAF CF
Dodano: 2014-07-02 - Wymiana urządzenia hakowego, zamontowanego na podwoziu 3-osiowym samochodu ciężarowego marki DAF CF, stanowiącego własność Zamawiającego.
Dodano: 2013-06-21 - Nadwozie samochodowe
Dodano: 2010-07-06