Przetargi.pl
Budowa miejsc wypoczynku i rekreacji na terenie Gminy Stolno oraz zakup sprzętu do organizacji imprez plenerowych

Gmina Stolno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
    Stolno 112 112
    86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
    REGON: 87111853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc wypoczynku i rekreacji na terenie Gminy Stolno oraz zakup sprzętu do organizacji imprez plenerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej, ławek z oparciem i koszy na śmieci oraz kosza do gry w koszykówkę wraz z zestawem sprawnościowym w miejscowościach: Wabcz, Cepno, Gorzuchowo, Rybieniec, Małe Czyste, Obory, Paparzyn - po jednym komplecie w każdej miejscowości: ---- Komplet 1 Wabcz, działka nr 44/5. Elementy wchodzące w skład zestawu: wyciąg górny (szt.1), orbitrek (szt.1), surfer (szt.1), krzesło (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) ---- Komplet 2 Cepno, działka nr 110/2. Elementy wchodzące w skład zestawu: wyciąg górny (szt.1), orbitrek (szt.1), surfer (szt.1), krzesło (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) ----- Komplet 3 Gorzuchowo, działka nr 41. Elementy wchodzące w skład zestawu: orbitrek (szt.1), krzesło (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) ----- komplet 4 Rybieniec, działka nr 35/39. Elementy wchodzące w skład zestawu: orbitrek (szt.1), krzesło (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) ------- Komplet 5 Małe Czyste, działka nr 465/3. Elementy wchodzące w skład zestawu: wyciąg górny (szt.1), orbitrek (szt.1), surfer (szt.1), krzesło (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) ------ Komplet 6 Obory, działka nr 59/8. Elementy wchodzące w skład zestawu: kosz do gry w koszykówkę, zestaw sprawnościowy ----- Komplet 7 Paparzyn, działka nr 15. Elementy wchodzące w skład zestawu: orbitrek (szt.1), surfer (szt.1), prasa nożna (szt.1), wioślarz (szt.1), ławka z oparciem (szt.1), kosz na śmieci (szt.1) 2. Założenia: 2.1 Rysunki poglądowe elementów oraz ich parametry techniczne zostały pokazane i określone w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 2.2 W związku z zapewnieniem użytkownikom urządzeń maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu zabaw wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. 2.3 Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej ewentualne rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu placu zabaw. 2.4 Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 2.5 Dostawa i montaż nowych urządzeń na wskazany przez Zamawiającego plac zabaw realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 2.6 Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, 2.7 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia 2.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzielił min 36 miesięcznej gwarancji (pisemnej) - podpisanej przez Wykonawcę. Za początek okresu gwarancji przyjmuje się dzień podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2.9 W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 2.10 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia placu zabaw - w języku polskim - oraz dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji. 2.11 Przez okres gwarancyjny, każdego roku w miesiącu kwietniu przedstawiciel Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, dokona przeglądu gwarancyjnego wszystkich elementów placów zabaw będących przedmiotem niniejszego postępowania. Z każdorazowego przeglądu zostanie sporządzony protokół. W przypadku ujawnienia jakiś wad lub usterek Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku wady nie nadającej się do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego urządzenia na nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach