Przetargi.pl
Budowa miejsc postojowych przy ul. Grochowskiej w Kołobrzegu działka nr 163/14

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc postojowych przy ul. Grochowskiej w Kołobrzegu działka nr 163/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. roboty rozbiórkowe: a) Ławy betonowe 0,05m3/m3 -1,45 m3 b) przestawienie krawężnika betonowego -29,00 mb 2. roboty ziemne - korytowanie: a) roboty ziemne ręczne i mechaniczne -71,06 m3 3. krawężniki: a) wykonanie ławy bet. -29,00 mb b) krawężniki betonowe o wym. 15x30 -46,80 mb 4. miejsca postojowe: a) nawierzchnia z kostki betonowej siwej gr. -133,42 m2 5. chodniki a) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm -14,00 mb b) warstwa odcinająca z piasku gr. 6 cm po zagęszczeniu -11,00 m2 c) chodniki z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm -11,00 m2 6. roboty wykończeniowe : a) rozścielenie ziemi urodzajnej -48,00 m2 7. wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej -1,-kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawycy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potecjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust.1 pkt 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn. z../-/ załącznik nr 1/; 6. Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (nawierzchnia z kostki betonowej o łącznej powierzchni 100,00 m2)/załącznik nr2/; 7. Wykaz osób i podmiotów, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaswiadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika; 8. Kosztorys ofertowy; 9. dokumentację projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach