Gmina Subkowy ogłasza przetarg
- Adres: 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 368 530 , fax. 585 368 530
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
ul. Józefa Wybickiego 19 a
83-120 Subkowy, woj. pomorskie
tel. 585 368 530, fax. 585 368 530
REGON: 19167535600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.subkowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa miejsc postojowych na Wiślanej Trasie Rowerowej w granicach Gminy Subkowy w ramach zadania ,,Realizacja Pomorskich Tras Rowerowych o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9, na terenie gminy Subkowy (Partnerstwo Miasta Tczewa)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - zagospodarowanie terenu działki nr 22/8 w miejscowości Gorzędziej w gminie Subkowy. Zadanie polega na przygotowanie nawierzchni na miejsca postojowe z kruszywa luźnego (grys, otoczaki) oraz zagospodarowanie miejsc postojowych poprzez montaż stojaków rowerowych, kosza na śmieci, tablicy informacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 9 – projekt budowlany. Zamówienie obejmuje wykonanie tablic informacyjnych, których treść jest opracowywana przez Zamawiającego i zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po jej opracowaniu. Część 2 - zagospodarowanie terenu działki nr 163 w miejscowości Rybaki w gminie Subkowy. Zadanie polega na przygotowanie nawierzchni na miejsca postojowe z kruszywa luźnego (grys, otoczaki) oraz zagospodarowanie miejsc postojowych poprzez montaż ławkostołu, stojaków rowerowych, kosza na śmieci, tablicy informacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 10 – projekt budowlany. Zamówienie obejmuje wykonanie tablic informacyjnych, których treść jest opracowywana przez Zamawiającego i zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po jej opracowaniu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - dwóch pracowników robotników, W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 i 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - do wglądu kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - do wglądu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - do wglądu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary w wysokości określonej w wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Weryfikacja Wykonawcy nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 100 m wraz z placem manewrowym w L. Domatowo na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim
Dodano: 2024-06-05 - Przebudowa ulicy Jagodowej w Bytowie
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie
Dodano: 2024-02-27 - Nasza Przestrzeń – Plac czasu wolnego na Wróblewskiego – etap I (budżet obywatelski)
Dodano: 2023-10-17 - Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową realizowaną na podstawie decyzji Wojewody Pomorskiego – budowa obwodnicy metropolii trójmiejskiej
Dodano: 2023-04-24 - Budowa drogi w miejscowości Stare Pole, ul. Juliana Tuwima - inwestycja współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu – Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga
Dodano: 2023-02-01 - Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji ściekowej obsługującej mieszkańców miejscowości Lipusz, Papiernia, Bałachy, Nowe Karpno i Szklana Huta
Dodano: 2022-12-30 - Utwardzenie nawierzchni ul. Wzgórze w Rębiskach
Dodano: 2022-11-28