Przetargi.pl
Budowa miejsc postojowych na posesji przy ulicy Piasta 30 w Milanówku

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc postojowych na posesji przy ulicy Piasta 30 w Milanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w dwóch etapach (częściach): 1) wycinka drzew zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wycięcie 8 sztuk drzew na działkach Powiatu Grodziskiego i 2 sztuk drzew na terenie Urzędu Miejskiego w Milanówku ( działka nr 123/2 obręb 05-18 w Milanówku: - robinia biała i klon jawor ) w terminie do 28.02.2020 roku – I ETAP 2) wykonania utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej porowatej grubości 8 cm przewidzianego pod ruch samochodów osobowych, dowiązanego do istniejącego zjazdu w południowo-zachodniej części działki oraz do drogi gminnej- ul. Piasta, przy dostosowaniu do wymogów jakie stawia się zjazdom publicznym, 3) wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej porowatej grubości 8 cm przewidzianego pod ruch pieszy, wokół budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, stanowiącego dojście do posesji oraz chodnik wzdłuż ul. Piasta, wraz z wykonaniem placyków o wymiarach 1,5 x 3,0m przewidzianych pod miejsca odpoczynku; - w terminie do 31.07.2020 - II ETAP Utwardzenie przewidziane pod ruch samochodów osobowych obustronnie ograniczono opornikami betonowymi 12x25x100 cm na ławie betonowej. Utwardzenie przewidziane pod ruch pieszy obustronnie ograniczono obrzeżami betonowymi 12x25x100 cm na ławie betonowej. W przypadku bezpośredniego sąsiedztwa utwardzenia z budynkiem, należy kostkę doprowadzić do budynku, bez zastosowania obrzeża. Woda opadowa wyprowadzana będzie poza projektowane utwardzenie za pośrednictwem spadków podłużnych i poprzecznych na chłonne tereny zielone znajdujące się w obrębie obszaru objętego opracowaniem, gdzie projektuje się również wymianę gruntu mającą za zadanie rozprowadzanie wód deszczowych. Ponadto konstrukcja utwardzenia z kostki betonowej porowatej pozwala na przesiąkanie wody przez jej warstwy i odprowadzanie jej do chłonnego podłoża gruntowego. Powyższe zapisy zgodne są ustaleniami projektowymi dokonanymi z Inwestorem - oraz wymogami norm technicznych. Projektowana inwestycja nie powoduje zmian w środowisku naturalnym a w rejonie robót nie ma obiektów zabytkowych i podlegających ochronie. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy( Załączniki Nr 8b do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( STWiORI załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac budowlanych drogowych ujęty jest w dokumentacji technicznej – Projekt Budowlany i Wykonawczy Przebudowy utwardzenia terenu przy Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku opracowanych przez Firmę IN-TEC-PLAN, ul. Fabryczna 3, kod 09-540 Sanniki, stanowiącej załączniki Nr 8 i 8a i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 9 do SIWZ. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Ośrodek Zdrowia będzie normalnie funkcjonował i należy zapewnić wjazd na teren ośrodka. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. (do 10 % wartości zamówienia podstawowego) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert zawierających rozwiązania równoważne z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiOR) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Osobna oferta na wycinki drzew (ETAP I) i niezależna na pozostały zakres prac budowlanych (ETAP II). Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego dla robót budowlanych (do-tyczy tylko ETAPU II).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22.000,0 zł. (Dotyczy ETAPU II zamówienia)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by wszystkie prace budowlane (tzw. pracownicy fizyczni) wykonywane w ramach udzielanego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1. Kwotę łączną z kosztorysu ofertowego ( części na którą się składa ofertę) należy wstawić do Formularza ofertowego. 2) Wypełnionego Kosztorysu ofertowego - Załącznik nr 8b do SIWZ dla robót budowlanych, 3) wypełnioną Zbiorczą Tabelę Kosztową ( zał. Nr 8d do SIWZ), 4) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 5)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 6) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 7) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzo-na za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozu-mieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 8) dowodu wniesienia wadium, (dotyczy ETAPU II) 9) wykazu wykonanych robót zał. Nr 6 do SIWZ (dotyczy ETAPU II) 10) oświadczenie RODO wg załącznika nr 11. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach