Przetargi.pl
Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku. 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści umowy, decyzją o pozwoleniu na budowę, w podziale na dwa etapy: 1) ETAP I, którego zakres obejmuje m.in: a) rozbiórka budynku usługowego na działce nr 11, b) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, c) wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem, d) budowa oświetlenia, e) wykonanie elektronicznego systemu obsługi parkingu i monitoringu wizyjnego ze sterowaniem w budynku Pływalni , f) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, g) remont schodów wejściowych do budynku Pływalni, h) elementy małej architektury, i) wycinka drzew i nowe nasadzenia; 2) ETAP II - przeniesienie punktu stałej osnowy geodezyjnej znajdującego się na przeznaczonym do rozbiórki budynku usługowym i uzyskanie potwierdzenia włączenia przeniesionego punktu osnowy geodezyjnej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały. 5. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany w szczególności do: 1) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy; 2) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia powinny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia przed montażem); 3) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż, przepisami ochrony środowiska naturalnego; 4) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót; 5) współpracy w niezbędnym zakresie z osobami sprawującymi nadzór autorski; 6) naprawy uszkodzeń lub odtworzenia obiektów lub infrastruktury w przypadku ich uszkodzenia w okresie realizacji umowy, w tym naprawy uszkodzeń i wykonania wszelkich prac odtworzeniowych na terenach przyległych; 7) dokonania na czas budowy koniecznych wygrodzeń i zabezpieczeń, 8) sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac na własny koszt - w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. lub dwg; 9) przeprowadzenia niezbędnych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie; 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 11) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania; 12) przedkładania do akceptacji Zamawiającego kolorów, struktur, itp. elementów wykończeniowych; 13) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 14) przekazania w chwili zgłoszenia zakończenia robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, protokołami prób, itp.) odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, z podziałem na branże i spisem treści każdego tomu. Wykonawca przygotuje, jako element dokumentacji powykonawczej /Zbiorcze zestawienie wymaganych w okresie gwarancji-przeglądów, serwisów zastosowanych urządzeń/ z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów i koniecznych terminów ich wykonania; 15) zorganizowania placu budowy własnym staraniem i zapewnienia ochrony mienia, a także wykonania własnym staraniem zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; 16) zapewnienia (na czas prowadzonych robót) tymczasowych miejsc parkingowych dla klientów i pracowników BOSiR w ilości min. 60 sztuk dla pojazdów osobowych z dojściem do wejścia głównego Pływalni, dojazdu dla pojazdów technicznych, dostawczych i służb komunalnych do zaplecza Pływalni (garaż w budynku Pływalni od strony rzeki Białej) oraz właściwego utrzymania miejsc parkingowych, dojść i dojazdów tymczasowych; 17) zapewnienia bezpiecznego wejścia do obiektu przez wejście główne w czasie trwania remontu schodów wejściowych; 18) rozebrania chodnika i parkingu na tyłach Pływalni w sposób ręczny, złożenia betonowej kostki brukowej na paletach, transportu i wyładunku materiałów na terenie obiektu - boisko administrowane przez BOSiR przy ul. Pieczurki w Białymstoku. Szacowane ilości materiałów rozbiórkowych: pow. chodnika około 45 m2, pow. parkingu około 85 m2; 19) przeszkolenia pracowników Zamawiającego z instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, w tym warunków technicznych obsługi urządzeń, zasad eksploatacji i instrukcji postępowania w razie awarii; 20) pielęgnacji nasadzonych drzew i krzewów, wymiany ubytków i wypadów oraz wykonywania oprysku wykonanych trawników preparatem zwalczającym wszystkie niepożądane gatunki roślin dwuliściennych minimum 1 raz w roku w okresie gwarancji; 21) sporządzenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu I etapu inwestycji; 6. Wykonawca ma obowiązek dopuszczenia na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych Wykonawców wskazanych przez Zamawiającego. Odpowiedzialność za koordynowanie prac będzie po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom. 8. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego (chodnik, jezdnia itp.), Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego), stosownego zezwolenia od Zarządu Dróg Miejskich oraz spełnienia wszystkich wymogów ustanowionych przez Zarząd Dróg Miejskich. Koszty opłat za zajęcie pasa drogowego w okresie realizacji umowy jak i zwiększone opłaty wynikające z niedopełnienia warunków zajęcia, poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca odkupi od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki. Zamawiający obciąży Wykonawcę fakturą za pozyskane drewno na podstawie wyceny rzeczoznawcy w wysokości 685,53 zł netto plus VAT 8% = 740,37 zł brutto. Wykonawca opłaci należność za drewno w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego. 10. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą kierownika ds. Pływalni Sportowej - Panią Krystyną Kapanajko, tel. nr (85) 665 28 72
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 30 000 PLN. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2 - 5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Budowa miejsc parkingowych przy ul. Włókienniczej. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania ofert /data i godzina wskazana w Sekcji IV.4.4)/, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania ofert /data i godzina wskazana w Sekcji IV.4.4)/ znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejskoaktywni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach