Przetargi.pl
Budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Budziszewice

Wójt Gminy Budziszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7102389 , fax. 044 7102389
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Budziszewice
    ul. J. Ch. Paska 66 66
    97-212 Budziszewice, woj. łódzkie
    tel. 044 7102389, fax. 044 7102389
    REGON: 59064781300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Budziszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Budziszewice.Zakres zamówienia obejmuje:1/Roboty pomiarowe 2/Budowa i modernizacja ciągów komunikacyjnych;ciągi jezdne o nawierzchni asfaltowej;ciąg pieszy o nawierzchni glinowo-żwirowej;plac wielofunkcyjny z kostki; place pod małą architekturę o nawierzchni glinowo-żwirowej 3/Oznakowanie pionowe i poziome 4/Wyposażenie w ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (Trzy tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać,że:a)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, b)osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w wykonywaniu zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, posiada wymagane prawem uprawnienia 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi metodą spełnia-nie spełnia , na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymienionych niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie. 2/Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego. 3/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:Każdy z Partnerów musi złożyć odnoszący się do niego dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie 4/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia) łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dla tej jednej roboty). Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:Wykaz robót wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 5/Uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (na potwierdzenie posiadania przez osobę,która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w wykonywaniu zamówienia bedącego przedmiotem nin.postępowania wymaganych prawem uprawnień).Uwaga dla wykonawców składających ofertę wspólnie:dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera.W przypadku tego bowiem warunku wystarczy,że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budziszewice.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach