Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1
32590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
REGON: 27625798900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa miasteczka komunikacyjnego (II) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. "Budowa miasteczka komunikacyjnego (II) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego". 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) frezowanie istniejącej nawierzchni boiska asfaltowego, b) wykonanie obrzeży betonowych wokół placu, c) wykonanie nowej nawierzchni z asfaltu kolorowego (kolor szary), d) wykonanie balustrad stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo, e) malowanie linii i pasów drogowych w kolorze białym, f) malowanie elementów zieleni, chodników, przejazdu kolejowego, g) montaż mini znaków drogowych (mobilnych), h) wykonanie odwodnienia placu za pomocą korytek betonowych wraz z montażem kratek, i) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej/pamiątkowej promującej dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej, o wymiarach 80x120 cm, blacha ze stali ocynkowanej, malowana proszkowo, o grubości 1,5 mm, ocynkowana, z bezpiecznymi, wygiętymi krawędziami, posadowiona w gruncie na dwóch słupkach ze stali ocynkowanej, malowanych proszkowo, na tablicy naklejony kolorowy wydruk na folii, dodatkowo z naklejoną folią zabezpieczającą UV. Szczegóły dotyczące kolorystyki, wzoru logotypów, zalecanych czcionek znajdują się w zasadach promocji i oznakowania projektów dofinansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r., a ściślej w: - aktualnym podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, - aktualnej Księdze Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, - aktualnym wzorze tablicy informacyjnej z flagą RP, powyższe dokumenty wraz z wzorem logotypów i graficznym przedstawieniem tablicy informacyjnej zamieszczone są na stronie internetowej: http://www.rpo.malopolska.pl/realizuj-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r 3. Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 1473/8 obręb Libiąż Mały, teren Miejskiego Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego im. „Solidarności 1980” przy ul. Piłsudskiego w Libiążu. 4. Szczegółowy zakres robót określa Projekt – branża budowlana (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz pomocniczo Przedmiar robót – branża budowlana (załącznik nr 10 do SIWZ), Przedmiar robót – dostawa i montaż tablicy informacyjnej/pamiątkowej (załącznik nr 11 do SIWZ). W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót, 3) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 4) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 5) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku przedszkola wraz z salą gimnastyczną o część przeznaczoną na żłobek zlok. na dz. nr 1211/18, 1211/19 w m. Łęg Tarnowski, Gmina Żabno
Dodano: 2021-03-03 - Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie, ul. Jagiełły 1, dla potrzeb wykonania windy osobowej, głośnomówiącej od strony ul. Jagiełły wraz z doprowadzeniem zasilania elektrycznego oraz częściowego remontu budynku Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2020-09-21 - Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie, ul. Jagiełły 1, dla potrzeb wykonania windy osobowej, głośnomówiącej od strony ul. Jagiełły wraz z doprowadzeniem zasilania elektrycznego oraz częściowego remontu budynku Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2020-09-03 - Remont dróg gminnych na terenie gminy i miasta Miechów polegający na wbudowaniu kruszywa kamiennego
Dodano: 2020-02-05 - "Budowa miasteczka komunikacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej - Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego".
Dodano: 2018-05-16