Przetargi.pl
Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Krzętów

Gmina Wielgomłyny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-525 Wielgomłyny, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7871087 , fax. 044 7871082
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgomłyny
    ul. Rynek 1 1
    97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie
    tel. 044 7871087, fax. 044 7871082
    REGON: 00055200100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Krzętów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Krzętów, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański. Zakres robót podzielony został na dwa etapy: I etap - obejmuje budowę mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qdśr = 110 m?/d wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi zasilającymi: elektrycznymi, wodociągowymi i kolektorem ściekowym. Podstawowe elementy oczyszczalni ścieków: 1. Punkt zlewny ścieków dowożonych, Szybkozłącze do odbioru ścieków, Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków, Pomiar przepływu ścieków, Zbiornik rozprężny ścieków dowożonych, Dozowanie ścieków; 2. Oczyszczanie mechaniczne ścieków połączonych, Automatyczne sito skratkowe, Piaskownik pionowy; 3. Oczyszczanie biologiczne ścieków połączonych, Dwukomorowy selektor - warunki beztlenowe stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry dla celów rolniczego wykorzystania, Komora denitryfikacji/nitryfikacji, Osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków; 4. Stacja dmuchaw w budynku technicznym oczyszczalni; 5. Mechaniczne odwadnianie osadów nadmiernych w budynku technicznym oczyszczalni; 6. System sterowania pracą obiektu; II etap - obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków z tego: - kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ? 200 mm o długości 4286,20 mb.; z rur PVC ? 160 mm o długości 1079,80 mb.; - kanalizacja tłoczna z rur PE ? 63 mm o długości 129,30 mb.; z rur PE ? 90 mm o długości 1335,60 mb.; z rur PE ? 110 mm o długości 768,20 mb.; - przepompownie ścieków zbiorcza sztuk 8, indywidualna sztuk 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, winien wnieść wadium, w wysokości 150.000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Wielgomłynach, Nr konta: 15 8973 0003 0030 0030 0491 0009, z dopiskiem: wadium na budowę oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w miejscowości Krzętów. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie przechowywał na swoim bieżącym rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wnieść do dnia 15.03.2010 roku do godz. 10:00. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu jako złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek zamawiającego, wymieniony wyżej. Wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w siedzibie zamawiającego na ręce sekretarza komisji przetargowej do dnia 15.03.2010 roku do godz. 10:00. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust.5 ustawy, pod rygorem nieważności.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia wraz z wymaganymi dokumentami o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy; 2) akceptowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy; 3) wypełnione i podpisane kosztorysy ślepe; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 10) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 11) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 12) oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 13) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 14) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 15) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielgomlyny.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach