Przetargi.pl
„Budowa masztu antenowego wraz z kontenerem technicznym dla Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Szczecinie przy ul. Ks. Biskupa Władysława Bandurskiego 95-96 na potrzeby Delegatury UKE w Szczecinie w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego”.

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225349259 , fax. +48225349341
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225349259, fax. +48225349341
    REGON: 017510794
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa masztu antenowego wraz z kontenerem technicznym dla Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Szczecinie przy ul. Ks. Biskupa Władysława Bandurskiego 95-96 na potrzeby Delegatury UKE w Szczecinie w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa masztu antenowego wraz z kontenerem technicznym dla Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Szczecinie przy ul. Ks. Biskupa Władysława Bandurskiego 95-96 na potrzeby Delegatury UKE w Szczecinie w ramach Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego” - stacja składa się z masztu stalowego z systemem antenowym oraz kontenera technicznego, w którym zainstalowane będą przyrządy kontrolno-pomiarowe i stanowić będzie element Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego (KASMON),w szczególności: 1) odbiór od Zamawiającego placu budowy i jego zabezpieczenie, 2) dostarczenie i montaż systemu masztu antenowego wraz z adapterami oraz montaż dostarczonych przez Zamawiającego anten, fiderów, rotora, komutatora antenowego oraz okablowania sygnałowego i sterującego, 3) zainstalowanie masztu z systemami antenowymi oraz fiderami, 4) wykonanie i podłączenie instalacji odgromowej do istniejącej instalacji odgromowej budynku i pomiarów jej oporności, 5) zainstalowanie kontenera na budynku, zgodnie z projektem budowlanym oraz projektem elektrycznym, przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 6) doprowadzenie drogami kablowymi przewodów sygnałowych i sterujących od anten do kontenera technicznego, 7) dostarczenie drabin włazowych Soll lub „równoważny” wraz z wózkiem zabezpieczającym Soll typu Comfort lub „równoważny” oraz ich zamontowania na przybudówce, na której będzie posadowiony maszt, oraz drabin włazowych Soll lub „równoważny”na maszcie antenowym zgodnie z projektem budowlanym, 8) zamontowanie na dostarczonych przez Wykonawcę uchwytach, skrzynek zasilacza IN-600 i zewnętrznego komutatora antenowego (będących w posiadaniu Zamawiającego), zgodnie z projektem budowlanym, 9) dostarczenie i zamontowanie podestu technicznego łączącego kontener techniczny z istniejącym podestem, zgodnie z projektem budowlanym, 10) podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej kontenera technicznego oraz pomiarów tej instalacji, 11) sprawdzenia pionowości posadowionego masztu w 2 płaszczyznach - zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami określonymi we wzorze Umowy, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lata*. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 15 z późn. zm.), o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) przygotowanie powierzchni dachowej do zakotwiczenia rusztów: masztu i kontenera, b) dostarczenie i montaż systemu masztu antenowego wraz z adapterami, c) montaż dostarczonych przez Zamawiającego anten, fiderów, rotora, komutatora antenowego oraz okablowania sygnałowego i sterującego, d) zainstalowanie masztu z systemami antenowymi oraz fiderami, e) zainstalowanie kontenera technicznego na budynku, zgodnie z projektem budowlanym oraz projektem elektrycznym, przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), f) doprowadzenie drogami kablowymi przewodów sygnałowych i sterujących od anten do kontenera pomiarowego, g) zamontowanie, na dostarczonych przez Wykonawcę uchwytach, skrzynek zasilacza IN-600 i zewnętrznego komutatora antenowego, zgodnie z projektem budowlanym, h) dostarczenie i zamontowanie podestu technicznego łączącego kontener techniczny z istniejącym podestem, zgodnie z projektem budowlanym, i) podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej kontenera technicznego oraz pomiarów tej instalacji, Zamawiający nie wymaga przy realizacji przedmiotu zamówienia od Wykonawcy lub podwykonawcy, świadczenia pracy przez Kierownika budowy/robót i inżynierów na podstawie umowy o pracę. *Okres gwarancji jakości może być dłuższy, w zależności od tego jaki zostanie zaproponowany okres gwarancji jakości przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, w punkcie 4), z uwzględnieniem wymagań punktu XXII.3 SIWZ - Zasady oceny kryterium "Wydłużony okres gwarancji w stosunku do okresu wymaganego (G)”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232330-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wymagania dotyczące wadium. 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 700,00 zł. (słownie: cztery tysiące siedemset złotych, 00/100 groszy). 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę ………………….* – sprawa nr BAK.WZP.26.7.2017”. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt XIII.8 SIWZ, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XIII.11 SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XIII.10 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty – złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. * Należy wpisać nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wpłacane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach