Przetargi.pl
Budowa marki Zwierzyniec kluczem do szybszego rozwoju społeczno - gospodarczego gminy i regionu.

Gmina Zwierzyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-470 Zwierzyniec, Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6872011 w. 37 , fax. 084 6872011
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zwierzyniec
    Rynek 1 1
    22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie
    tel. 084 6872011 w. 37, fax. 084 6872011
    REGON: 95036871800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyniec.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa marki Zwierzyniec kluczem do szybszego rozwoju społeczno - gospodarczego gminy i regionu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów z całego kraju, które ukażą oczekiwania i profil potencjalnych inwestorów (w kontekście przyjętych wcześniej założeń markowych) oraz pozwolą stworzyć jak najlepszą ofertę inwestycyjną miasta - Zamawiający pozostawia Wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badanie będzie wykorzystywało co najmniej : a) techniki ilościowe (na próbie co najmniej 200 respondentów) b) techniki jakościowe (co najmniej 15 wywiadów) 2. Przeprowadzenie audytu zasobów biznesowych, który pozwoli dokładnie określić wartość i siłę oddziaływania posiadanych obecnie zasobów gospodarczych, określić główne bariery i problemy związane z rozwojem inwestycji oraz wykreować nowe zasoby. Wynikiem przeprowadzonego audytu ma być raport określający walory Zwierzyńca w kontekście założeń markowych, które należy szczególnie komunikować inwestorom. Na audyt powinny złożyć się co najmniej : a) weryfikacja infrastruktury, procesów i polityki samorządowej; b) ocena możliwości gospodarczych gminy - minimum 10 wywiadów; c) określenie barier gospodarczych - minimum 2 warsztaty; d) zaprojektowanie nowych rozwiązań rozwojowych - warsztat kreatywny; e) konsultacje nowych rozwiązań - minimum 3 spotkania konsultacyjne; f) raport końcowy. 3. Opracowanie planu działań promocyjnych skierowanych do biznesu, który określi konkretne działania promocyjne wspomagające wdrożenie marki w segmencie biznesowym oraz przyciąganie inwestycji. Jednocześnie, jako załącznik do planu, zostanie opracowana lista mediów, za pomocą których marka będzie komunikowana w segmencie B2B. Podstawowe elementy opracowania planu to: a) określenie celów promocyjnych - minimum jeden warsztat, b) wielokryteriowa segmentacja makrosegmentu biznesowego, c) określenie głównych narzędzi promocyjnych, d) zaprojektowanie głównych działań promocyjnych do poszczególnych segmentów wraz z harmonogramem, wstępnym budżetem oraz zaleceniami wdrożeniowymi, e) prezentacja i konsultacja rozwiązań - minimum dwa spotkania robocze, f) opracowanie finalnego projektu, g) określenie listy mediów. 4. Stworzenie systemu obsługi inwestora na bazie serwisu internetowego skierowanego do przedsiębiorców i inwestorów. Będzie on zawierał oferty inwestycyjne przygotowywane przez Gminę, jak również będzie przekazywał informacje na temat samej marki Zwierzyniec i regionu oraz przygotowane materiały informacyjno-promocyjne. Wykonawca powinien przygotować serwis, spełniający co najmniej poniższe wymagania: - serwis będzie się opierał na systemie CMS; - forma graficzna nowoczesna, minimalistyczna, stawiająca na eksponowanie treści dla potencjalnych odbiorców; - całość zarządzana będzie poprzez panel administracyjny, pozwalający na kontrolę użytkowników, ich praw do przeglądania serwisu, tworzenia wpisów na forum oraz na pełne administrowanie moderatorami oraz redaktorami serwisu; - forum moderowane przez uprawnionych do tego użytkowników, pozwalające na wymianę informacji i ściśle zintegrowane z całym serwisem - komentarze pod artykułami/ofertami; - użytkownicy serwisu zostaną podzieleni na grupy w celu sprawniejszego kierowania do nich odpowiednich ofert inwestycyjnych; - zintegrowany z serwisem newsletter, posiadający obsługę wszystkich grup jak również poszczególnych użytkowników serwisu. 5. Kampania promocyjna, na którą złożą się: a) Organizacja jednodniowej konferencji dla 50 uczestników połączonej ze spotkaniem dla mediów, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu oraz oferta Gminy skierowana do biznesu. Konferencja będzie skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, inwestorów i mediów biznesowych. Konferencja odbędzie się w wybranym miejscu w Zwierzyńcu (zaakceptowanym przez Zamawiającego), Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - klimatyzowaną salę, (lokalizacja w Zwierzyńcu zaakceptowana przez Zamawiającego); - ustalenie z Zamawiającym listy gości (o zasięgu ogólnopolskim) i wysłanie indywidualnie zaprojektowanych i wykonanych zaproszeń; - 3 prelegentów oraz prowadzącego konferencję; - wyżywienie: obiad (2 dania) + minimum 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, ciastka w kilku odmianach); - elementy techniczne: projektor multimedialny wraz z ekranem, nagłośnienie, laptop do prezentacji; - materiały dla uczestników: długopisy, teczki (A4, 4+0), notatnik, foldery promocyjne, identyfikatory. b) Opracowanie i wydruk (w ilości 2 000 szt.) folderu gospodarczego / inwestycyjnego, zawierającego elementy oferty Zwierzyńca i prezentującego jego atrakcyjność inwestycyjną. Folder ma być oparty na istniejących dokumentach strategicznych, planie działań promocyjnych oraz wynikach badań B2B. Folder powinien spełniać co najmniej poniższe wymagania: - format minimum : 23 cm na 23 cm; - objętość: minimum 16 stron; - okładka: papier mat 250 g/m2, folia mat + lakier UV punktowo; - środek: papier mat 170 g/m2; - kolorystyka: 4+4; - zszyty c) Działania prasowe polegające na opracowaniu pakietu materiałów prasowych, które będą skierowane przede wszystkim do mediów biznesowych i obejmą co najmniej 10 informacji prasowych i 5 artykułów gotowych do publikacji oraz publikacji artykułu sponsorowanego w prasie ogólnopolskiej. Działania prasowe powinny objąć co najmniej następujące elementy: - przygotowanie do publikacji co najmniej 10 informacji prasowych o wielkości do 1 strony maszynopisu (do 2500 znaków); - przygotowanie do publikacji co najmniej 5 artykułów sponsorowanych o wielkości do 2 stron maszynopisu (do 5000 znaków); - zamieszczenie artykułu sponsorowanego w biznesowym wydawnictwie ogólnopolskim o nakładzie minimum 20000 egzemplarzy - o wielkości minimum 164 mm x 90 mm. Wszystkie materiały prasowe muszą być skonsultowane i zaakceptowane przez Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć konspekt koncepcji realizacji zamówienia, zawierający opis koncepcji, metod i narzędzi zmierzających do wykonania zamówienia (na jego podstawie odbędzie się ocena merytoryczna oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793110007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość badań, diagnoz i analiz
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwierzyniec.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach