Przetargi.pl
BUDOWA MARKI OBSZARU DOLINA ZIELAWY WRAZ ZE STWORZENIEM SYSTEMU OBSŁUGI INWESTORA I PRZEPROWADZENIEM KAMPANII INDORMACYJNO - PROMOCYJNEJ

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2011-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze 44 44
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
    REGON: 03023765800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MARKI OBSZARU DOLINA ZIELAWY WRAZ ZE STWORZENIEM SYSTEMU OBSŁUGI INWESTORA I PRZEPROWADZENIEM KAMPANII INDORMACYJNO - PROMOCYJNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I. Opracowanie strategii marki Dolina Zielawy , w tym: 1. Zdiagnozowanie potencjału miejsca poprzez analizę kluczowych zasobów, wywiady eksperckie prowadzące do wskazania kierunków strategicznych marki - badanie pozycjonowania marki przygotowanego na podstawie audytu jej kluczowych zasobów. 2. Przeprowadzenie badań dotyczących wszechstronnej charakterystyki grupy docelowej/ grup docelowych oraz weryfikacji potencjału różnych wariantów pozycjonowania obszaru Dolina Zielawy - zamawiający pozostawia wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badania będzie wykorzystywało co najmniej: a) techniki ilościowe obejmujące co najmniej 500 respondentów b) techniki jakościowe / co najmniej 4 wywiady grupowe/ 3. Opracowanie alternatywnych koncepcji pozycjonowania marki wobec wyłonionych grup docelowych. 4. Przygotowanie i ocena zwizualizowanych konceptów marki prowadzących do wyboru ostatecznego kierunku strategicznego - badanie ukształtowanych konceptów marki, w tym jej ilustracji wizualnej. 5. Przeprowadzenie minimum trzykrotnie konsultacji proponowanej strategii / spotkania robocze/. 6. Określenie i przygotowanie ostatecznej Strategii marki Dolina Zielawy wraz z elementami jej tożsamości, planem marketingowym, koncepcjami produktu markowego i zarysem zarządzania marką w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań. 7. Opracowanie i skatalogowania systemu identyfikacji wizualnej /SIW/. II. Stworzenie kompleksowego systemu obsługi inwestora, w tym: 1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru Dolina Zielawy w ramach jednego dokumentu. 2. Budowa serwisu internetowego /wykup domeny, zakup silnika CMS, opracowanie graficzne, opracowanie treści/, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowana jedną kompleksową ofertę całego obszaru oraz szczegółowe oferty inwestycyjne dostarczone przez każdego z Partnerów / łącznie co najmniej 10/, forum i newsletter dla inwestorów, jak również będzie przekazywał informacje na temat samej marki i możliwości turystycznych obszaru Dolina Zielawy i regionu oraz przygotowane materiały informacyjno - promocyjne. III. Przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej, która zostanie przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań: A. Przygotowanie kampanii: 1. Opracowanie szczegółowych założeń i harmonogramu kampanii, dobór imprez targowych wraz z organizacją pobytu, dobór miast do emisji spotów reklamowych, zaplanowanie szczegółowej tematyki konferencji dla inwestorów oraz przygotowanie założeń do artykułów sponsorowanych i koordynacja kampanii. 2. Przygotowanie 15 - sekundowego spotu reklamowego promującego markę. 3. Przygotowanie materiałów promocyjnych - teczek / 2 000 szt. /, smyczy / 2 000 szt./ i naklejek /2 000 szt. / 4. Przygotowanie 10 szt. banerów promocyjnych. 5. Przygotowanie 15 szt. tablic promocyjnych. B. Przeprowadzenia kampanii: 1. emisja spotów reklamowych na telebimach w centrach 9 wybranych miast Polski /poza województwem lubelskim/w ramach 3 - miesięcznych kampanii emisyjnych. 2. Wydanie 1500 szt. folderu marki, który zaprezentuje najważniejsze atrybuty marki i regionu. 3. Wydanie 1500 szt. folderu inwestycyjnego, zawierającego elementy oferty obszaru i prezentującego jego atrakcyjność inwestycyjną. 4. Wydanie 5000 szt. płyt multimedialnych zawierających opis Doliny Zielawy i regionu oraz informacje na temat walorów inwestycyjnych obszaru i przygotowanie ofert. 5. Organizacja udziału przedstawicieli zamawiającego w 3 imprezach targowych / rejestracja, koszty administracyjne, wykup stoiska, noclegi 5 osób na 4 dni, wyżywienie dla 5 osób na 3 dni, transport/, na których będzie emitowana radiowa informacja o udziale w nich obszaru markowego Dolina Zielawy oraz będą wykorzystywane wszystkie przygotowane metody informacyjno - promocyjne i telebim. 6. Publikacja artykułu promocyjnego / 2/3 strony - junior, page, tłumaczonej na język angielski/ w piśmie PLL LOT Kaleidoscope . 7. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej, prezentujących walory i ofertę inwestycyjną obszaru markowego Dolina Zielawy . 8. Organizacja jednodniowej konferencji na 100 osób dla inwestorów, połączonej ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru /zarówno inwestycyjna jak i turystyczna /; zakres prac Wykonawcy obejmuje: a) zaproszenie uczestników b) wynajem Sali konferencyjnej c) lunch i przerwę kawową d) organizację i obsługę techniczną e) materiały konferencyjne dla uczestników f) zapewnienie 3 prelekcji / po 30 minut / g) obsługę fotograficzną h) zaproszenie mediów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce - przetargi z siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach