Gmina Podedwórze ogłasza przetarg
- Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
- Data zamieszczenia: 2011-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
Podedwórze 44 44
21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
REGON: 03023765800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA MARKI OBSZARU DOLINA ZIELAWY WRAZ ZE STWORZENIEM SYSTEMU OBSŁUGI INWESTORA I PRZEPROWADZENIEM KAMPANII INDORMACYJNO - PROMOCYJNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I. Opracowanie strategii marki Dolina Zielawy , w tym: 1. Zdiagnozowanie potencjału miejsca poprzez analizę kluczowych zasobów, wywiady eksperckie prowadzące do wskazania kierunków strategicznych marki - badanie pozycjonowania marki przygotowanego na podstawie audytu jej kluczowych zasobów. 2. Przeprowadzenie badań dotyczących wszechstronnej charakterystyki grupy docelowej/ grup docelowych oraz weryfikacji potencjału różnych wariantów pozycjonowania obszaru Dolina Zielawy - zamawiający pozostawia wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badania będzie wykorzystywało co najmniej: a) techniki ilościowe obejmujące co najmniej 500 respondentów b) techniki jakościowe / co najmniej 4 wywiady grupowe/ 3. Opracowanie alternatywnych koncepcji pozycjonowania marki wobec wyłonionych grup docelowych. 4. Przygotowanie i ocena zwizualizowanych konceptów marki prowadzących do wyboru ostatecznego kierunku strategicznego - badanie ukształtowanych konceptów marki, w tym jej ilustracji wizualnej. 5. Przeprowadzenie minimum trzykrotnie konsultacji proponowanej strategii / spotkania robocze/. 6. Określenie i przygotowanie ostatecznej Strategii marki Dolina Zielawy wraz z elementami jej tożsamości, planem marketingowym, koncepcjami produktu markowego i zarysem zarządzania marką w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań. 7. Opracowanie i skatalogowania systemu identyfikacji wizualnej /SIW/. II. Stworzenie kompleksowego systemu obsługi inwestora, w tym: 1. Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru Dolina Zielawy w ramach jednego dokumentu. 2. Budowa serwisu internetowego /wykup domeny, zakup silnika CMS, opracowanie graficzne, opracowanie treści/, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowana jedną kompleksową ofertę całego obszaru oraz szczegółowe oferty inwestycyjne dostarczone przez każdego z Partnerów / łącznie co najmniej 10/, forum i newsletter dla inwestorów, jak również będzie przekazywał informacje na temat samej marki i możliwości turystycznych obszaru Dolina Zielawy i regionu oraz przygotowane materiały informacyjno - promocyjne. III. Przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej, która zostanie przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań: A. Przygotowanie kampanii: 1. Opracowanie szczegółowych założeń i harmonogramu kampanii, dobór imprez targowych wraz z organizacją pobytu, dobór miast do emisji spotów reklamowych, zaplanowanie szczegółowej tematyki konferencji dla inwestorów oraz przygotowanie założeń do artykułów sponsorowanych i koordynacja kampanii. 2. Przygotowanie 15 - sekundowego spotu reklamowego promującego markę. 3. Przygotowanie materiałów promocyjnych - teczek / 2 000 szt. /, smyczy / 2 000 szt./ i naklejek /2 000 szt. / 4. Przygotowanie 10 szt. banerów promocyjnych. 5. Przygotowanie 15 szt. tablic promocyjnych. B. Przeprowadzenia kampanii: 1. emisja spotów reklamowych na telebimach w centrach 9 wybranych miast Polski /poza województwem lubelskim/w ramach 3 - miesięcznych kampanii emisyjnych. 2. Wydanie 1500 szt. folderu marki, który zaprezentuje najważniejsze atrybuty marki i regionu. 3. Wydanie 1500 szt. folderu inwestycyjnego, zawierającego elementy oferty obszaru i prezentującego jego atrakcyjność inwestycyjną. 4. Wydanie 5000 szt. płyt multimedialnych zawierających opis Doliny Zielawy i regionu oraz informacje na temat walorów inwestycyjnych obszaru i przygotowanie ofert. 5. Organizacja udziału przedstawicieli zamawiającego w 3 imprezach targowych / rejestracja, koszty administracyjne, wykup stoiska, noclegi 5 osób na 4 dni, wyżywienie dla 5 osób na 3 dni, transport/, na których będzie emitowana radiowa informacja o udziale w nich obszaru markowego Dolina Zielawy oraz będą wykorzystywane wszystkie przygotowane metody informacyjno - promocyjne i telebim. 6. Publikacja artykułu promocyjnego / 2/3 strony - junior, page, tłumaczonej na język angielski/ w piśmie PLL LOT Kaleidoscope . 7. Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej, prezentujących walory i ofertę inwestycyjną obszaru markowego Dolina Zielawy . 8. Organizacja jednodniowej konferencji na 100 osób dla inwestorów, połączonej ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru /zarówno inwestycyjna jak i turystyczna /; zakres prac Wykonawcy obejmuje: a) zaproszenie uczestników b) wynajem Sali konferencyjnej c) lunch i przerwę kawową d) organizację i obsługę techniczną e) materiały konferencyjne dla uczestników f) zapewnienie 3 prelekcji / po 30 minut / g) obsługę fotograficzną h) zaproszenie mediów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : 10 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl w zakładce - przetargi z siwz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie Analizy atrakcyjności inwestycyjnej województwa lubelskiego z uwzględnieniem potencjału regionu do przyciągania bezpośrednich inwestycji zagranicznych.
Dodano: 2015-03-20 - Opracowanie Strategii funkcjonowania Regionalnego Obserwatorium Terytorialnego w województwie lubelskim, realizowanej w ramach projektu Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim. [OP-IV.272.3.2015.AGP]
Dodano: 2015-01-23 - Przeprowadzenie badania pn. analiza struktury funkcjonalno - przestrzennej oraz jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w miastach województwa lubelskiego realizowanego w ramach projektu Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim OP-IV.272.165.2014.LK
Dodano: 2014-12-29 - Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu na temat Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w województwie lubelskim realizowanego w ramach projektu Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim. [OP-IV.272.146.2014.AGP]
Dodano: 2014-10-31 - Sporządzenie kompletnej dokumentacji uzdrowiskowej dla Gminy Biszcza
Dodano: 2014-10-10 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie metodologii obliczania wskaźnika monitorowania celu 4 (czwartego) Strategii Rozwoju Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 (z perspektywą do 2030 r.) Poziom wzajemnego zaufania oraz przeprowadzenie na jej podstawie badania poziomu zaufania w województwie lubelskim realizowanego w ramach projektu Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim o wartości szacunkowej 55 833,33 PLN (netto). [OP-IV.272.125.2014.AGP]
Dodano: 2014-08-21 - PN/6/PL/PKAero/2014 Wykonanie usługi badawczej: Opracowanie koncepcji uniwersalnego stanowiska do prototypowania algorytmów sterowania układami mechanicznymi w ramach realizacji projektu Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nr Umowy POIG.01.01.02-00-015/08
Dodano: 2014-07-14 - Usługa przeprowadzenia badania i opracowania raportu na temat: Diagnoza zasobów lokalnych Lubelszczyzny realizowanego w ramach projektu ,,Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Wartość szacunkowa zamówienia: 267 200 zł PLN. [OP-IV.272.108.2014.AMI]
Dodano: 2014-07-07 - PN/3/PL/PKAero/2014 Wykonanie usługi badawczej: Przeprowadzenie testów na zmodernizowanym układzie do wspomagania skrawania (SWPS) drganiami wysokoczęstotliwościowymi w ramach realizacji projektu Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego nr umowy POIG.01.01.02-00-015/08
Dodano: 2014-04-28 - Przygotowanie analizy ekspertyzy dotyczącej powiązań kooperacyjnych podmiotów gospodarczych województwa lubelskiego działających w branży rolno-spożywczej oraz przemyśle maszynowym i metalowym z nią związanym, w celu pozyskania inwestorów zagranicznych i krajowych do Makroregionu Polski Wschodniej, w ramach projektu Tworzenie i rozwój sieci współpracy Centrów Obsługi Inwestora, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013. Wartość szacunkowa zamówienia:35 869,04 zł
Dodano: 2013-11-19