Miasto Łuków ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2015-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
ul. Piłsudskiego 17 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA MAŁEGO AMFITEATRU W PARKU MIEJSKIM PRZY UL. ROGALIŃSKIEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa małego amfiteatru w parku miejskim w Łukowie przy ul. Rogalińskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. budowa sceny widowiskowej zadaszonej z zapleczem, widowni, placu utwardzonego przed sceną, ciągów komunikacyjnych oraz niezbędnych urządzeń budowlanych. Powierzchnia zabudowy zaplecza 30 m2 Kubatura zaplecza 105 m3 Powierzchnia użytkowa sceny 151,7 m2 Powierzchnia sceny z zapleczem 175,7 m2 Powierzchnia widowni 247,5 m2 Projektowana scena będzie składać się z utwardzonej podstawy, w rzucie poziomym na planie owalu, wyniesiona na 60 cm ponad powierzchnie przyległego terenu. Przykryta będzie zadaszeniem o konstrukcji z drewna klejonego. Pokrycie z gontu bitumicznego w formie półstożka ściętego. Widownia zaprojektowana jest w postaci utwardzonych podestów z kostki brukowej, do których będą montowane siedziska wykończone deskami dębowymi, w 7 wznoszących się rzędach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zamieszczone w Tomie III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121708
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,- PLN (słownie: osiem tysięcy PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE. Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: Budowa małego amfiteatru. 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 6.3. kwotę gwarancji; 6.4. termin ważności gwarancji; 6.5. nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umlukow.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną