Przetargi.pl
Budowa Lubuskiego Centrum Winiarstwa w Zaborze

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Lubuskiego Centrum Winiarstwa w Zaborze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, metodą Zaprojektuj i Wybuduj, Lubuskiego Centrum Winiarstwa w Zaborze wraz z wyposażeniem i tablicą informacyjną oraz wykonanie zagospodarowania terenu, ciągów komunikacyjno-pieszych wokół budynku i wykonanie przyłączy - teleinformatycznego, energetycznego, wodnego i kanalizacyjnego zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU), projektem Umowy i niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 2. Budowa Lubuskiego Centrum Winiarstwa w Zaborze oraz wykonanie zagospodarowania terenu, ciągów komunikacyjno-pieszych wokół budynku należy dostosować do osób niepełnosprawnych. 3. Wykonanie tablicy informacyjnej informującej o realizowanej inwestycji współfinansowanej przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów (załącznik do Uchwały nr 92/1077/12 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia 21 lutego 2012 r.) dostępnych na stronie www.lrpo.lubuskie.pl. 4. Na przedmiot umowy, składają się: 4.1 opracowanie dokumentacji budowlanej obejmującej: 4.1.1 projekt koncepcyjny, 4.1.2 projekt budowlany, 4.1.3 uzyskanie wymaganych warunków, pozwoleń, uzgodnień i decyzji, 4.1.4 projekt wykonawczy wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorys i przedmiar w postaci wykazu elementów robót wraz z zestawieniem scalonych pozycji ilościowych i kosztowych, Wartością Kosztorysową Inwestycji (WKI), harmonogramem rzeczowo - finansowym zgodnym z wymaganiami LRPO oraz wizualizację komputerową do prezentacji publicznej w formacie JPG, 4.1.5 projekt wyposażenia i aranżacji wnętrz, 4.1.6 specyfikację sprzętu i wyposażenia wraz z opisem i kosztami, zgodną z projektem wyposażenia i wytycznymi LRPO; 4.2 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową; 4.3 Dostawa i montaż wszystkich urządzeń, sprzętu i innych elementów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ; 4.4 Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania aż do jego całkowitego zakończenia i rozliczenia; 4.5 Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. szczegółowe wymagania dotyczace wadium Zamawiający okreslił w Rozdziale XVII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach