Przetargi.pl
Budowa lodowiska na obiektach sportowych wykonanych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - zad nr 1

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lodowiska na obiektach sportowych wykonanych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - zad nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na zad. pn.: Budowa lodowiska na obiektach sportowych wykonanych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - zad nr 1. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Dostawcę na rzecz Zamawiającego kompletnego lodowiska przenośnego wraz z wyposażeniem, wykonanego w technologii aluminium ze sterowaniem i wewnętrzną rozdzielnią elektryczną wraz z agregatem chłodniczym oraz dokonanie pierwszego montażu i rozruchu lodowiska, zgodnie z § 5 pkt 1 projektu umowy. 2.1. Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne poliuretanowe zlokalizowane przy Zespole Szkół Nr 2, ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Górniczej. Lokalizacja: Działka nr 135/3 k.m.85 przy ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Górniczej, na boisku poliuretanowym wybudowanym w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto przeprowadzenie instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego i zapewnienie, przy udziale pracowników Zamawiającego, bieżącej konserwacji obiektu w okresie pierwszych 90 dni eksploatacji. 2.3. Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia: Charakterystyka obiektu: 1) Dostawa , montaż i uruchomienie sztucznego lodowiska o powierzchni 800 m2 (20x40 m.). a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: - moc chłodnicza min.220 kW dla 35% roztworu glikolu etylowego -11/-8 oC, pięć stopni regulacji pracy, czynnik ziębniczy R 410 A, 2 obwody ziębnicze, wentylatory chłodnicy z płynnie regulowaną prędkością z zastosowaniem falowników do sterowania wentylatorów, elektroniczny czujnik przepływu, moduł hydrauliczny z pompą, sprężarki umieszczone w wytłumionej akustycznie przestrzeni. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg rozporządzenia ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r.(Dz. U. nr 120 poz.826) w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, tabela 1 pkt 3. Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz.881) b) system chłodzący demontowalnego lodowiska wykonanego w technologii aluminiowej składającego się z następujących podzespołów: - z kolektorów zasilającego i powrotnego wykonanych z aluminium połączonych łącznikiem sprzęgającym, - orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych połączonych przewodem giętkim pozwalającym na składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. System chłodniczy winien pracować w układzie Tichelmana i umożliwiać składowanie segmentów jeden na drugim (palety). c) bandy rekreacyjne, samoprzymarzające w tafle lodowiska wykonane ze stali ogniowo ocynkowanej z wypełnieniem płytami PEHD w kolorze białym - grubość 8 cm., wysokość min. 1,2 m., promień bandy w narożnikach min 4,5 m., wyposażone w dwie furtki i bramę wjazdową dla rolby. d) bramki do hokeja - 2 szt., siatka ochronna poliestrowa 180 m2 o wymiarach oczka 3,5 x 3,5 cm. w kolorze białym, do zamontowania na istniejącej konstrukcji piłkochwytów na krótszych bokach lodowiska, chodniki gumowe dla łyżwiarzy - 100 m2 (100 m x 1m), grubość min. 6 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda spełnienia od Wykonawcy następujących warunków: a/ oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b/ nie zalegania z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie realizacyjne): a/ w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również są w trakcie wykonywania) co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających/ Zleceniodawców (np. referencjami). Przez dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się dostawę o następującym zakresie minimalnym: co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa lodowiska w technologii aluminiowej o powierzchni min 600 m2 każde. b/ dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych przynależącymi do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego ewentualnie do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Uwaga! Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w wykazie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniany będzie łącznie, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na konsorcjum ): a/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych)-wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: a/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania - z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.2.a) SIWZ, b/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 9.2.b/ - załącznik nr 8 do SIWZ - wskazana data podpisania. c/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.2.b. SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- załącznik nr 9 do SIWZ - wskazana data podpisania. d/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane w pkt 9.2.b/ SIWZ uprawnienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego ewentualnie do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi przedłożyć : a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy dołączyć: 4. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 5.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5.2. wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 20 000, 00zł na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ. Uwagi: 1.Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 b, c) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 6.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 6 uwag stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach