Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg
- Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
- Data zamieszczenia: 2014-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
Wiązownica 208 208
37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
tel. 016 622-36-31
REGON: 00055167400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa linii oświetlenia ulicznego przy drogach powiatowych i drogach gminnych w miejscowości Wiązownica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego przy drogach powiatowych Nr 1704R (dz. nr 808) Wiązownica -Radawa- Wola Mołodycka i Nr 1707R (dz. nr 662)Wiązownica - Piwoda - Olchowa oraz przy drogach gminnych (dz. nr 493, 470, 518/1,518/2,519/1, 519/4, 521/12, 516/1, 520, 508/3, 508/6, 666, 675, 697, 773, 708, 719, 728 2.W ramach zamówienia planuje się wykonanie następujących zakresu robót: - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - przewierty, - układanie kabli YAKY 4x25 mm2 w rowach, - podejścia z kabli YAKY 4x 25 mm2 do słupów i SO - montaż słupów oświetleniowych stalowych na fundamencie prefabrykowanym, - montaż wysięgników rurowych, - montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku, - badanie, pomiary, znakowanie słupów, - wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Roboty prowadzone będą zgodnie z m.in.: - dokumentacją projektową, - Decyzją pozwoleniem na budowę, 3. Podstawowe warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: - Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robot do wykonania projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robot w związku z zajęciem chodnika i w przypadku częściowego zajęcia jezdni oraz projektu organizacji placu budowy i obsługi komunikacyjnej budowy wraz z uzgodnieniem: - Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. - Wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i urządzenia i oznakowania , jeżeli jest to niezbędne, dróg (objazdów) zastępczych. - W trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność na urządzenia obce, w obrębie których prace należy wykonywać ręcznie. Lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. - Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, (planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U.2013.1409) - jeden egz. planu (bioz) należy przekazać Zamawiającemu. - W przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. - Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). - W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. - Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. - Wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze. - W dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej oraz przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com i www.bip-wiazownica.e-zet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych w miejscowości Radawa, Szówsko, Manasterz i Piwoda
Dodano: 2016-07-25 - Budowa oświetlenia boiska sportowego i ulicznego przy drogach na terenie Gminy Rakszawa
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana instalacji ogrzewania rynien w DS. Pingwin DS. Nestor Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-07 - Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Miasta Dębica - etap II - wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne w Szkole Podstawowej nr 9 i nr 12 w Dębicy.
Dodano: 2016-05-18 - Zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie instalacji elektrycznych, sieci kablowych, specjalistycznych robót elektrycznych i teletechnicznych na terenie województw: małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego, dolnośląskiego, świętokrzyskiego, opolskiego, lubelskiego i lubuskiego
Dodano: 2016-04-29 - Budowa oświetlenia przy drodze gminnej nr 111853 R w miejscowości Radawa
Dodano: 2016-04-29 - Prace remontowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie obejmująca wymianę i rozdział instalacji komputerowej i elektrycznej, wymianę stolarki drzwiowej oraz odnowienie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych
Dodano: 2016-04-14 - Oświetlenie uliczne dróg gminnych w miejscowościach: Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Dąbrowa, Woliczka
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie instalacji elektrycznych budynku pałacu i pawilonu Zespołu Szkół w Tyczynie
Dodano: 2016-02-15 - Rozbudowa systemu monitoringu TV w DS. Ikar
Dodano: 2015-11-12