Przetargi.pl
Budowa linii oświetlenia drogowego w ul. gen. S. Maczka, w łączniku od ul. Nadarzyńskiej, we fragmencie ul. J. Kochanowskiego i w ul. Dereniowej w Kobyłce

Gmina Kobyłka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7863328 , fax. 022 7863111
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobyłka
    ul. Wołomińska 1 1
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7863328, fax. 022 7863111
    REGON: 01326966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii oświetlenia drogowego w ul. gen. S. Maczka, w łączniku od ul. Nadarzyńskiej, we fragmencie ul. J. Kochanowskiego i w ul. Dereniowej w Kobyłce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia drogowego w ulicy gen. S. Maczka, w łączniku od ul. Nadarzyńskiej (przy numerze 39B), we fragmencie ul. J. Kochanowskiego i w ul. Dereniowej w Kobyłce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów: wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, zaakceptowany i parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, wypełnionych przedmiarów robót - załącznik nr 3 do SIWZ; aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (w formularzu oferty) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; uprawnień budowlanych kierownika budowy w zakresie umożliwiającym prowadzenie robót energetycznych będących przedmiotem zamówienia; zaświadczenia kwalifikacyjnego osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych; zaświadczenia kwalifikacyjnego osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia uprawniającego do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci energetycznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach