Przetargi.pl
Budowa linii napowietrznych i kablowych oświetlenia drogowego w gminie Mirzec

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii napowietrznych i kablowych oświetlenia drogowego w gminie Mirzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa linii napowietrznych i kablowych oświetlenia drogowego na terenie gminy Mirzec obejmuje następujące zadania : a) budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego wraz przebudową linii napowietrzno - kablowej niskiego napięcia w miejscowości Małyszyn Górny kierunek szkoła- dł. 178 mb. b) budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Mirzec Poddąbrowa dł. 165, 50 mb. c) budowę linii kablowej oświetlenia drogowego przy ulicy Jadwigi Prendowskiej w Mircu dł. 180 mb. d) budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego przy drodze pomiędzy miejscowościami Tychów Stary i Ostrożanka dł. 101 mb. e) budowę linii napowietrzno-kablowej oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Gadka / przy terenie szkoły/ dł. 74 mb. f) budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego między miejscowościami Mirzec i Tychów Stary dł. 218 mb. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań znajdujący się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót /cześć ogólna/ stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót do wartości posiadanych środków w przypadku braku środków na dofinansowanie zadania o którym mowa w pkt. 1.6. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego zadania, wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość nie realizowanych robót zgodnie z wyceną ofertową wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy robót zamówienia dodatkowego nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia z tytułu wykonania części umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki art. 22 ust. 1 PZP : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej specyfikacją działalności, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i 2. e. spełnią warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia między innymi; - wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat (w latach 2004-2009 ) a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlano-montażowych w zakresie oświetlenia ulicznego odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzonych opinią ( referencje) o należytym ich wykonaniu. - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na wykonane przez siebie roboty, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ww. ocena będzie dokonywana na podstawie dołączonych dokumentów do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie rozpatrywane z zachowaniem art. 26 ust.3 ustawy PZP, dotyczącym wezwania wykonawców do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, b.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e.nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlano-montażowych, jego zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, projektami budowlanymi, Polskimi Normami opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b.wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c.określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych niezbędnych danych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, d.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na trasie planowanej przebudowy i modernizacji oświetlenia drogowego. f.Wykonawca winien dokonać geodezyjnego wytyczenia oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budowanych linii oświetlenia drogowego. 5. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a.niezgodną z ustawą lub nie odpowiadającą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d.wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e.zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f.który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ b.kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót znajdującego się w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (cześć ogólna)- zał. Nr 2 do SIWZ c. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych), f. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a.wykaz zrealizowanych robót budowlano - montażowych w zakresie oświetlenia drogowego o których mowa w pkt.7.1.lit.e w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch takich robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4) z załączonymi do wykazu opiniami ( referencje) o należytym wykonaniu robót. b.uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami elektrycznymi w zakresie przedmiotu zamówienia wystawione na osobę kierownika budowy. c.Zaświadczenie o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1. i 8.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.8.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowy, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przetłumaczonego na język polski. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach