Przetargi.pl
Budowa linii kablowej średniego napięcia 3 kV dla zasilania rozdzielni SN 3 kV Regis oraz linii optoteletechnicznej do systemu nadzoru stacji

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 278711, 012 2787132 , fax. 012 2787110
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 278711, 012 2787132, fax. 012 2787110
    REGON: 00041683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-pp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii kablowej średniego napięcia 3 kV dla zasilania rozdzielni SN 3 kV Regis oraz linii optoteletechnicznej do systemu nadzoru stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1)linii kablowej 3 kV na odcinku od rozdzielni 3 kV Głównej Stacji Transformatorowo Rozdzielczej15/3/0, 4 kV do rozdzielni SN 3 kV Regis, 2)linii optoteletechnicznej do systemu nadzoru stacji (światłowód) wraz z dodatkowym rurażem i pięcioma studzienkami teletechnicznymi na odcinku od rozdzielni 3 kV Głównej Stacji Transformatorowo Rozdzielczej15/3/0, 4 kV do rozdzielni SN 3 kV Regis, 3)geodezyjnego wyznaczenia przebiegu linii kablowej oraz światłowodowej w terenie oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2. Linia kablowa, o której mowa w części IV pkt. 2, ppkt. 2.1. specyfikacji stanowić będzie niezależną linię kablową średniego napięcia zasilającą szyb Regis Kopalni Soli Wieliczka. 3. W zakres robót, które należy wykonać w związku z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzi ponadto między innymi: 1)wykopanie rowów kablowych szerokości 0,5m i głębokości 1,2m, ułożenie odcinka linii kablowej w rowach kablowych, 2)wprowadzenie linii kablowej do pomieszczeń szybu Regis. Dokładny zakres robót, które należy wykonać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, lokalizacja robót, opis materiałów, które należy zastosować, szczegóły techniczne wykonania zamówienia oraz normy i zasady, jakich należy przestrzegać przy wykonaniu zamówienia zawarte zostały w dokumentach wymienionych w części IV pkt. 2, ppkt.2.4. specyfikacji. 4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1)Projektem budowlanym Budowa linii kablem ziemnym (górniczym) SN 3 kV wraz z ułożeniem światłowodu do systemu nadzoru wykonanym przez Biuro Inżynieryjne PIK s.c. (Załącznik nr 1 do specyfikacji), 2)Projektem wykonawczym Budowa linii kablem ziemnym (górniczym) SN 3k V wraz z ułożeniem światłowodu do systemu nadzoru wykonanym przez Biuro Inżynieryjne PIK s.c. w Wieliczce, (Załącznik nr 2 do specyfikacji), 3)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Budowa linii kablem ziemnym (górniczym) SN 3 kV. Budowa linii światłowodu do systemu nadzoru stacji (Załącznik nr 3 do specyfikacji), 4)Decyzją nr 313/2008 Starosty Wielickiego z dnia 25.03.2008 r. znak: BGN.7351/W-216/08 o zatwierdzeniu projektu budowlanego Budowa linii kablem ziemnym (górniczym) SN 3 kV wraz z ułożeniem światłowodu do systemu nadzoru oraz o wydaniu pozwolenia dla Zamawiającego na wykonanie niniejszego zamówienia. (Załącznik nr 4 do specyfikacji). 5) Wymaganiami określonymi w następujących dokumentach: a) uzgodnieniu (piśmie) Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Wieliczce z dnia 20.02.2008 r. znak: GK.7440/SD/230/2008 w sprawie lokalizacji sieci: kabel energetyczny SN-3kV, kabel teletechniczny (światłowód) w mieście Wieliczka, ul. Dembowskiego (Załącznik nr 5 do specyfikacji), b) opinii konserwatorskiej Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 19.02.2008 r., OZKr.MTW.4144-168/08 dotyczącej inwestycji objętej przedmiotem zamówienia (Załącznik nr 6 do specyfikacji), c) decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka z dnia 14.12.2007 r. znak: WGK-5548/273/wst.zg./2007 o zezwoleniu na lokalizację w pasie drogowym działki nr 1765/4, 1765/2, 39911, 1829, 606, 1832, 1830 położonych w rejonie ul. Dembowskiego w Wieliczce linii kablowej 3kV relacji rozdzielnia 3kV głównej Stacji Transformatorowo Rozdzielczej 15/3/0,4 kV, a rozdzielnią SN 3kV Regis wraz z ułożeniem linii światłowodowej do systemu nadzoru (Załącznik nr 7 do specyfikacji). Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka. www.kopalnia-pp.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 20.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XII pkt. 2 specyfikacji. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501, z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2009/TEM/41 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XII pkt. 2 SIWZ. 4.Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, to jest wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 2)nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 t.j. wraz z późn. zm.); 3)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem to jest: a)należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie ciągów komunikacyjnych, linii energetycznych lub sieci i instalacji elektrycznych o łącznej wartości 500.000,00 zł (brutto) każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokołu odbioru). 4)dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego; 5)dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; a)udokumentowanie posiadania przewidzianych w Prawie budowlanym uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b)udokumentowanie posiadania uprawnień do dozoru nad osobami wykonującymi prace w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego kategorii D. c)udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń instalacji i sieci - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego kategorii E. 6)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 9 do Specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz prawidłowego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie ciągów komunikacyjnych, linii energetycznych, sieci i instalacji elektrycznych 500.000,-zł (brutto) każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji, 4) dokumenty stwierdzające posiadanie przez Kierownika budowy: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego D - dokumentu potwierdzającego posiadanie ważnych (wydanych w okresie ostatnich 5 lat) uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie montażu i kontrolno pomiarowym urządzeń i instalacji energetycznych do 15 k V, 6) posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego E - dokumentu potwierdzającego posiadanie ważnych (wydanych w okresie ostatnich 5 lat) kwalifikacji do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu i kontrolno pomiarowym urządzeń i instalacji energetycznych do 15 k V.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach