Przetargi.pl
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na działkach nr ewid. 38, 55 66/2 obręb Uszczyn, gmina Sulejów

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na działkach nr ewid. 38, 55 66/2 obręb Uszczyn, gmina Sulejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na działkach nr ewid. 38, 55 66/2 obręb Uszczyn, gmina Sulejów w ramach zadania inwestycyjnego „Wykonanie oświetlenia ulicy Działkowej w Uszczynie”. 2.Zakres robót obejmuje: - budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4 x 25 mm2 o długości trasy 892 m i długości całkowitej 10278 m; - montaż słupów oświetlenia, o wysokości 8 m, z blachy o grubości min. 3 mm z oprawami ulicznymi LED o mocy 67 W (18 kpl) skierowanymi w stronę drogi wraz z wysięgnikami o długości 1,5 m; - wykonanie skrzynki sterującej oświetleniem ulicznym (skrzynka SO) wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego (1 kpl). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, STWiORB oraz przedmiar robót. 4. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową 18 słupów oświetleniowych”. Pozostałe dokumenty są dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i wdrożenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy – uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - skuteczne zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych PINB. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 8. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. 9. Składający ofertę może we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. 10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 12. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu okres gwarancji wynosi 5 lat. Okres rękojmi wynosi 5 lat. Terminy gwarancji i rękojmi rozpoczynają swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego od Wykonawcy przedmiotu umowy. 13. Warunki płatności: Za wykonanie robót objętych przedmiotowym zmówieniem, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Płatność na podstawie faktury wraz z dołączonym protokołem odbioru końcowego bezusterkowego w terminie minimum 14 dni (zgodnie z ofertą) od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata faktury Wykonawcy za roboty, które były wykonane przez Podwykonawców/Konsorcjantów nastąpi po dostarczeniu oświadczenia o dokonanych płatnościach lub dowodu zapłaty na rzecz Podwykonawców/Konsorcjantów. W przypadku niedostarczenia dowodu zapłaty lub oświadczenia Podwykonawcy/Konsorcjanta, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności dla Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do odbierania od Wykonawcy faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania. 14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionych pracowników,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,  w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. e. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach