Przetargi.pl
BUDOWA LINARIUM W PARKU 600-LECIA W WĄGROWCU

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 570791282
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA LINARIUM W PARKU 600-LECIA W WĄGROWCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest budowa linarium w Parku 600-lecia w Wągrowcu, na działce o nr ew. 609/9. Konfiguracja złożona składa się z dwóch piramid linowych: dużej – 7 metrowej oraz małej - 5 metrowej. Piramidy połączone są ze sobą za pomocą mostka linowego w kształcie litery V. Piramida 7 metrowa wyposażona jest w dodatek w postaci szybu wewnętrznego oraz zewnętrznego znajdującego się w środku piramidy. Na zewnątrz piramida duża posiada dwa dodatkowe urządzenia w postaci zjeżdżalni rurowej oraz rurki strażackiej. Piramida mała wyposażona jest w jeden dodatek zewnętrzny: ślizg wąski oraz jeden dodatek wewnętrzny: drabinki. Parametry techniczne zestawu:  Max. wysokość upadku 3 m  Wymiary (szer x dł x wys) max.12,3 x 24,8 x 7 m  Pole powierzchni zderzenia 294 m2 Skład zestawu: 1) piramida linowa duża + szyb zewnętrzny + szyb wewnętrzny 2) piramida linowa mała + dodatkowe drabinki 3) przejście linowe łączące piramidy 4) ślizg wąski 5) rurka strażacka 6) zjeżdżalnia rurowa II. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w Dokumentacji Technicznej (SSTWiOR, przedmiary robót, projekt budowlano-wykonawczy) dotyczącej budowy linarium tj. w szczególności min. :  Roboty budowlano – montażowe obiektu;  Dostawa i montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze, tablica informacyjna  Roboty w zakresie zagospodarowanie terenu i 12 – miesięcznym okresem pielęgnacji zieleni; 2) wykonanie robót budowlanych objętych pozwoleniem ( nr 229/18, z dnia 15 maja 2018 r.) na budowę obiektu, 3) wykonanie robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia) 4) przesadzenie drzew,- 2 sztuki 5) likwidacja wszystkich kolizji, które ujawnią się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 6) zamontowanie tablic informacyjnych bezpiecznego użytkowania urządzeń zabawowych; 7) zgłoszenie do Powiatowego nadzoru Budowlanego w Wągrowcu zakończenia budowy; 8) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane Roboty oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji; 9) udzielenie Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; 10) wykonanie Zamówienia przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji technicznej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną; 11) dostarczony i zamontowane elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów. Elementy powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności zgodne z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny, 12) dostarczone i zamontowane urządzenia powinny być rozmieszczone na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa, 13) Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia 14) Należy dołączyć do oferty CERTYFIKAT wydany przez akredytowaną jednostkę, napisany w języku polskim, 15) Urządzenie powinno posiadać KARTĘ TECHNICZNĄ URZĄDZENIA, którą należy dołączyć do ofety, 16) KARTA KATALOGOWA z rysunkami proponowanego urządzenia (rzuty) oraz wymiarami (wysokość upadkowa, strefy bezpieczeństwa) należy dołączyć do oferty, 17) NIE AKCEPTUJE SIĘ CERTYFIKATÓW WYDANYCH NA POSZCZEGÓLNE ELEMENTY URZĄDZEŃ, TYLKO NA CAŁOŚĆ, 18) Ze względów praktycznych i estetycznych urządzenie powinny pochodzić od jednego producenta, 19) Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212120-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 5.000 (pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016 r. poz.359). Szczegóły dotyczące wniesienia zabezpieczenia znajdują się w zapisach SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) podpisany załącznik nr 8 do SIWZ, 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 6) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ) – jeśli dotyczy, 7) zaleca się dołączenie do oferty płyty CD z zeskanowaną ofertą wraz z załączonymi dokumentami, w osobnym pliku należy zeskanować i nagrać na tę sama płytę dokumenty stanowiące „tajemnice przedsiębiorstwa”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach