Przetargi.pl
Budowa letniego amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu wokół amfiteatru oraz budowa huśtawki dla osób niepełnosprawnych w Parku rekreacji, sportu i wypoczynku w Radzyniu Chełmińskim

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6886087, 6886001 , fax. 566 886 087
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6886087, 6886001, fax. 566 886 087
    REGON: 87111865500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa letniego amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu wokół amfiteatru oraz budowa huśtawki dla osób niepełnosprawnych w Parku rekreacji, sportu i wypoczynku w Radzyniu Chełmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa letniego amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu wokół amfiteatru oraz budowa huśtawki dla osób niepełnosprawnych w Parku rekreacji, sportu i wypoczynku w Radzyniu Chełmińskim” na terenie działek nr 273/4, 273/5, 281/2 obręb Radzyń Chełmiński. 2) W zakres zadania wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: a) Scena o wymiarach 8,00x11,00m - nawierzchnia sceny z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6cm, - stopy betonowe z podstawami stalowymi szt. 4 do montażu konstrukcji zadaszenia, - obudowa sceny z pustaków ogrodzeniowych, jednostronnie łupanych, - podjazd dla osób niepełnosprawnych. b) Trybuny o pow. zabudowy 170,00 m2 - trybuny przeznaczone dla około 240 osób, - siedziska trybun wykonane z desek, - poszczególne poziomy trybun poprzez montaż murów oporowych - skarpa dla wykonania trybun usypana z pospółki piaskowej zagęszczonej ID=0.90. - schody i komunikacja na trybunach i scenie z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6 cm. c) Ciągi komunikacyjne - ciągi komunikacyjne z kostki betonowej, bezfazowej gr. 8 cm. d) Lampa solarna e) Huśtawka dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót obejmuje: a) Trybuny dla widowni i scena: - pomiary przy wykopach fundamentowych, - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. do 30cm. - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku do 1km. - podkłady betonowe na podłożu gruntowym (pod murki oporowe sceny i trybun), - stopy fundamentowe betonowe z podstawami stalowymi do montażu mobilnego zadaszenia sceny, - ściany oporowe żelbetowe z betonu wodoodpornego, - przygotowanie i montaż zbrojenia, b) Wykonanie utwardzenia sceny oraz trybun i schodów, wykonanie balustrad i miejsc siedzących: - podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym ( gr. 10 cm z piasku pod scenę, schody zewnętrzne, pod podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz uzupełnienie pomiędzy murkami oporowymi przy trybunach, uformowanie skarp za trybunami – materiał po stronie Inwestora), - podkłady betonowe na warstwie ubitego piasku pomiędzy murkami oporowymi na trybunach, - licowanie ścian z bloczków i pustaków – wykonanie obudowy sceny z pustaków ogrodzeniowych jednostronnie łupane w kolorze szarym, nakrywa szerokości do 50cm (elementy kamienne – piaskowiec lub wapień miękki), - ława betonowa pod krawężniki, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm, - nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6cm, na podsypce piaskowej gr. 5cm – scena, schody do sceny i do podjazdu dla osób niepełnosprawnych, nawierzchnia na poszczególnych poziomach trybun i na schodach trybun, - balustrady z poręczami i przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych, - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych – obudowa drewniana siedzeniowa, c) Droga dojazdowa (pieszo jezdnia) i chodniki: - podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, - ława betonowa pod krawężniki, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm, - nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej gr. 8cm, d) Dostawa i montaż huśtawki dla osób niepełnosprawnych e) Dostawa i montaż lampy solarnej. Uwaga: W załączonym projekcie budowlanym uwzględniono budowę zaplecza sceny, zadaszenia sceny, zagospodarowanie terenu oraz budowę instalacji, które nie są przedmiotem przetargu. Do przetargu przyjęto budowę sceny ze stopami betonowymi wraz z montażem stałych podstaw do montażu konstrukcji zadaszenia w stopie (bez zadaszenia), budowę trybun, ciągów komunikacyjnych z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, montaż lampy solarnej i huśtawki dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 4) 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 6) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi zestawienia rzeczowo – finansowe (zał. nr 7 do SIWZ), które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3) Wymagania Zamawiającego: 1. Wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. Przygotowanie i przekazanie Inwestorowi, kompletnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu w tym dokumentację powykonawczą z wymaganymi uzgodnieniami, odbiorami, opiniami i decyzjami niezbędnymi do przekazania obiektu do użytku wraz z kosztami z tym związanymi , zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami BHP, ppoż; zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiOR oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów, wyposażenia i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. 6. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą i mapę inwentaryzacyjną w skali 1:500. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do użytku. W tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 7. Wykonawca po zakończeniu robót złoży geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dokonaną przez uprawnionego geodetę; mapy muszą być potwierdzone w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i– przekazane Zamawiającemu. Dokumentacja powykonawcza podlega akceptacji przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w formie autoryzowanego wydruku z opisem w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym w przypadku nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego. 8. Wykonawca, jako wytwórca i właściciel odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Prace w rejonie kolizji i zbliżeń do sieci telekomunikacyjnych należy prowadzić pod nadzorem pracownika telekomunikacji. (jeżeli wystąpią), 10. Wykonywanie prac w rejonie kolizji oraz zbliżeń z liniami kablowymi elektroenergetycznymi możliwe jest przy użyciu sprzętu mechanicznego tylko po wcześniejszym zawiadomieniu operatora sieci. W innym przypadku prace należy prowadzić ręcznie. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony na terenie robót. 13. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności : koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 14. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami.Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, objętych przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2) Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3) Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: „Wadium – Budowa letniego amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu wokół amfiteatru oraz budowa huśtawki dla osób niepełnosprawnych w Parku rekreacji, sportu i wypoczynku w Radzyniu Chełmińskim.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego /w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński/ w sekretariacie, pok. Nr 1 z dopiskiem „dokument wadialny” oraz nazwą przedmiotu zamówienia. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4) Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. 2. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach