Przetargi.pl
Budowa leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Lasów Miejskich-Warszawa w Warszawie przy ulicy Rydzowej

Lasy Miejskie - Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-549 Warszawa, ul. Korkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 612-25-60 , fax. 22 610-38-29
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Miejskie - Warszawa
    ul. Korkowa 170A
    04-549 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 612-25-60, fax. 22 610-38-29
    REGON: 14091025100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lasymiejskie.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Lasów Miejskich-Warszawa w Warszawie przy ulicy Rydzowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Warszawie przy ulicy Rydzowej. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu polegające na budowie obiektów małej architektury, obiektów typu ogrodowego, ogrodzenia poniżej 220 cm, ścieżki z kruszywa mineralnego oraz nasadzeń krzewów i bylin. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie: • przygotowania i zabezpieczenia terenu placu budowy; • prac geodezyjnych; • prac ziemnych związanych z budową pagórków; • prac ziemnych dla nowych nawierzchni i fundamentów; • budowy obrzeży; • betonowania fundamentów pod urządzenia i elementy małej architektury; • wykonania podbudowy pod nowe nawierzchnie; • budowy nowego ogrodzenia i remontu istniejącego; • wykonania indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (głównie z drewna z elementami stalowymi); • wykończenia indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (detale cięte laserowo, grawerowane itp.); • montażu wykonanych konstrukcji; • montażu gotowych (katalogowych) urządzeń do zabawy i elementów małej architektury wg instrukcji producenta; • wykonania prac związanych z wyplataniem wikliny; • nasadzeń krzewów i bylin; • uzyskania certyfikatu zgodności z normą dotyczącą bezpieczeństwa placu zabaw (PN-EN 1176-1:2009); • wykonania ewentualnych poprawek wg wskazówek jednostki certyfikującej pod kątem zgodności z PN-EN 1176-1:2009; • porządkowania terenu po budowie; • zapewnienia gwarancji na wykonane prace; • wykonania wszelkich innych prac niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) stanowią następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 Projekt architektoniczno-budowlany; Załącznik nr 1a Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie ze Standardami dostępności dla miasta stołecznego Warszawy, Standardami projektowymi i wykonawczymi infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie, Wytycznymi projektowymi i wykonawczymi infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie, stanowiącymi załączniki do Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji (GP-OR.0050.1682.2017). Wykonawca jest zobowiązany do zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt kontroli pomontażowej zgodnie z zapisem Normy 1176-7:2009 w pkt. 5.3, oraz przedstawienia zamawiającemu sprawozdania oraz certyfikatu z inspekcji. Kontrola pomontażowa powinna zostać przeprowadzona przez jednostką inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Ogólne kryteria działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”, specjalizującą się w dziedzinie placów zabaw. Jednostka inspekcyjna powinna móc przedstawić certyfikat / deklarację zgodności z w/w normą, a także aktualne ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności. Wykonawca jest zobowiązany do zamówienia na własny koszt i we własnym zakresie badania właściwości amortyzujących zastosowanych nawierzchni wg wymogów PN-EN 1177.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 48 1030 1508 0000 0005 5005 6038 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu LM-W.ZP.260.14.2018” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO 2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach