Przetargi.pl
Budowa lądowiska wyniesionego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201,, 15 8433397 , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, 15 8433397, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lądowiska wyniesionego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, nad dachem Pawilonu Diagnostyczno Zabiegowego lądowiska wyniesionego dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które w szczególności swym zakresem obejmują: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych, 2) Wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji żelbetowych (nadbudowa klatki schodowej i szybu windowego z przedsionkiem) i konstrukcji stalowych płyty lądowiska wraz z zabezpieczeniem przeciwpożarowym, 3) Wykonanie robót wykończeniowych w nadbudowanej przestrzeni wraz z montażem stolarki i wykonaniem elewacji, 4) Wymiana pokrycia dachowego budynku wraz z wymianą warstw ocieplenia, 5) Wymiana istniejącej windy łóżkowej z hydraulicznej na elektryczną dojeżdżającą na wysokość lądowiska, 6) Przełożenie jednego zestawu kolektorów słonecznych w miejsce niekolidujące z lądowiskiem i przebudową istniejącej instalacji solarnej na dachu wraz ze wzmocnieniem mocowania konstrukcji solarów i uzupełnieniem elementów solarnych, 7) Zamontowanie na istniejących wyrzutniach wentylacji nowych żaluzji bezwładnościowych, 8) Wykonanie instalacji hydrantowej na poziomie płyty lądowiska wraz z nowym rurociągiem zasilającym hydranty, 9) Wykonanie odwodnienia lądowiska wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji deszczowej i separatorem koalascencyjnym, 10) Wykonanie wewnętrznych linii zasilających od stacji trafo do rozdzielni elektrycznych na poziomie lądowiska, 11) Wykonanie tablic rozdzielczych elektrycznych wraz z okablowaniem, 12) Montaż i uruchomienie oświetlenia lądowiska, oświetlenia przeszkodowego i terenu, opraw lądowiska, opraw oświetlenia wewnętrznego, 13) Montaż i uruchomienie instalacji CCTV, 14) Montaż instalacji odgromowej, 15) Montaż instalacji nagrzewnicy elektrycznej, 16) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z przepisami Prawa budowlanego oraz niezbędnej do rejestracji lądowiska w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego w zakresie dotyczącym dopuszczenia lądowiska do rejestracji i użytkowania, 17) Dokonanie na podstawie dokumentów sporządzonych jak w pkt. 16) rejestracji lądowiska w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, 18) Wykonanie wszystkich niezbędnych zabezpieczeń, pomostów i rusztowań dla zachowania bezpieczeństwa zarówno pracowników jak i osób trzecich. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 8 do SIWZ posiłkując się również przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Dokumentację powykonawczą niezbędną do rejestracji lądowiska w ULC należy opracować zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ Ponadto Zamawiający zastrzega, że po wykonaniu prac określonych powyżej Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: a) Wymaganych przepisami pomiarów prób i sprawdzeń oraz inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wykonanych robót, w tym inwentaryzacji instalacji elektrycznych, niskoprądowych, wod.-kan, b) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu realizacji robót, projektu zagospodarowania placu budowy zawierającego zastosowane przez Wykonawcę środki zabezpieczającego plac budowy i teren przyległy oraz program realizacji i stosowania zabezpieczeń jw. Zamawiający zastrzega, że elementy wymienione w pkt b) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac tak, aby podczas realizacji robót – nie powodować m.in. nadmiernych uciążliwości tak w dostępie do Szpitala jak i w pracy Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlano - wykonawczy – Załącznik Nr 7 do SIWZ. W związku z opracowaniem zamiennym do projektu podstawowego (Rewizja nr 1 z 2016 roku) zakres robót należy rozpatrywać łącznie z dokumentem „Wytyczne dla wykonawców wykonania i odbioru robót zadania”, który to zawiera spis rysunków do realizacji. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej STWiORB) – Załącznik Nr 8 do SIWZ – w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót – Załącznik Nr 9 do SIWZ, 4) Wytyczne dla wykonawców wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 10 do SIWZ 5) Informacje dla Wykonawców o zakresie i formie dokumentów niezbędnych do zarejestrowania lądowiska w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego – Załącznik nr 12 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, o której mowa wyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, o której mowa w niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem przekazał w formie pisemnej informację dla Zamawiającego zawierającą stosowne dokumenty uwiarygodniające, że materiały i urządzenia planowane do wbudowania posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w dokumentacji, to spowoduje to odrzucenie proponowanego materiału, wyrobu lub technologii. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi na dzień odbioru przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, gdy ich wykonanie będzie zbędne. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa projekt umowy. UWAGA: Z uwagi na prowadzenie robót przy czynnych obiektach szpitala bez możliwości wyłączenia z działalności medycznej zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej do uzgodnienia z P. Stanisławem Szymańskim tel kontaktowy: 15 843-32-84.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235110-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W STALOWEJ WOLI Nr konta 51 9430 0006 0024 0002 2000 0003 z dopiskiem „wadium przetargowe – 200 A ZP / 2017”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 15.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach