Przetargi.pl
Budowa łącznika w szkole podstawowej w Konikowie.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika w szkole podstawowej w Konikowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika między budynkiem szkoły i hali sportowej z 3 salami lekcyjnymi wraz z rozbiórką istniejącego łącznika oraz złącza energetycznego, zmianą trasy przyłącza wodnego, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej i remont sali lekcyjnej w budynku szkoły. Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 106/9 w m. Konikowo. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót dla zadania pod nazwą „Budowa łącznika w szkole podstawowej w Konikowie” w oparciu o Dokumentację Projektową - „Projekt budowy łącznika między budynkiem szkoły i hali sportowej z 3 salami lekcyjnymi wraz z rozbiórką istniejącego łącznika oraz złącza energetyczne i zmianą trasy przyłącza wodnego” oraz projekt budowlano wykonawczy „Wewnętrzna instalacja gazowa” opracowany przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „HORN” Mariusz Januszewski, grudzień 2016 r.” oraz zakres prac remontowych w salach szkoły podstawowej w Konikowie, a szczególności : • Roboty budowlano – montażowych w celu wykonania Obiektu, • Roboty remontowe w salach szkoły, • Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu • Obsługę gwarancyjną oraz obsługę serwisową Przedmiotu Umowy oraz wszystkich dostarczonych i wbudowanych lub zamontowanych maszyn, urządzeń, instalacji i elementów wyposażenia zapewniającą ich bezusterkową eksploatację w okresie Gwarancji Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, budynek sali gimnastycznej, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone. Łącznik zaprojektowano jako budynek o jednej kondygnacji, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym płaskim o kącie nachylenia połaci 25˚. • Powierzenia zabudowy 269,51 + 44,55 (taras i pochylnia) m2 • Powierzchnia użytkowa 187,93 m2 • Kubatura 1417,98 m3 • Wysokość do budynku 6,57 m • Wysokość do użytkowa 3,35 m • Liczba kondygnacji nadziemnych 1 Obiekt wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej z dwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: gazową, c.o. i elektryczną. Infrastruktura techniczna: przyłącze wodociągowe i wew. linia zasilająca. Odprowadzenie wód opadowych z dachu łącznika do studni chłonnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również przebudowę przyłącza wodociągowego. Przedmiot zamówienia obejmuje remont sali lekcyjnej zgodnie zakresem określonym w SOWiRB oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zagospodarowania terenu tj. place utwardzone - kostka betonowa, projektowany dojazd - kostka betonowa, dojście do budynku szkoły podstawowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje również rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej. Zagospodarowanie należy wykonać zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 oraz w Specyfikacji Ogólnej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie 34 8566 0003 0001 0360 2005 0172 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.21.2020”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2.Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach