Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa łącznika pomiędzy ul. Winogrady a ul. Za Cytadelą w Poznaniu, wraz z oświetleniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika pomiędzy ul. Winogrady a ul. Za Cytadelą w Poznaniu, wraz z oświetleniem oraz usługami związanymi z wykonywanymi robotami budowlanymi. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) nową nawierzchnię terenów utwardzonych - chodnik o dł. ok. 191 m, b) budowę oświetlenia; c) zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych będących w kolizji w tym w zakresie sieci telekomunikacji); d) tereny zielone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. Szczegółowe informacje nt. sposobu wnoszenia wadium zawiera SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 5 do SIWZ; 2) wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 3) wyceniony przedmiar robót–oferta, sporządzony w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodnośćz oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - stosowne pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną