Przetargi.pl
BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW – SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215 34 95 , fax. 42 215 34 95
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza
    ul. Zamkowa 65
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215 34 95, fax. 42 215 34 95
    REGON: 21149300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŁĄCZNIKA KOMUNIKACYJNEGO ORAZ REMONT BUDYNKÓW – SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Teren nieruchomości jest zabudowany budynkami szkoły podstawowej: - budynek główny szkoły, - budynek pomocniczy – stołówka, - budynki gospodarcze. Nieruchomość jest ogrodzona, obsługiwana jest komunikacyjnie dwoma istniejącymi zjazdami – jeden z ulicy Poniatowskiego i drugi z ulicy Zamkowej, podłączonymi do wewnętrznego układu podjazdów, miejsc parkingowych i dojść o nawierzchni utwardzonej. Budynek główny usytuowany jest po stronie wschodniej nieruchomości i biegnie od narożnika północno – wschodniego (skrzyżowania ul. Zamkowej z ul. Poniatowskiego) wzdłuż ulicy Poniatowskiego i kończy w odległości ok. 6,8 m od końca nieruchomości. Obiekt jest w części podpiwniczony, o różnej wysokości: części dydaktyczne są o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze nieużytkowe – strych, sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna. Wyposażony jest w instalacje wewnętrzne: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. Budynek pomocniczy – stołówka usytuowana jest w linii regulacyjnej – zabudowy, wzdłuż ul. Zamkowej. Obiekt jest dwukondygnacyjny + poddasze nieużytkowe – strych, w 50% podpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje: wod-kan, elektryczną, c.o. i c.w.u. oraz gazu. Ponadto budynek posiada instalacje odgromową i telefoniczną. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja n/w prac: a) Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami głównym i stołówki wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia, b) Remont budynków szkoły w zakresie wymiany pokrycia dachu, ocieplenia stropów nad piętrem i malowanie elewacji budynków – głównego i stołówki. 3. Opis rozwiązań projektowych oraz zakresu prac do wykonania: 1) Projektuje się budowę łącznika komunikacyjnego w poziomie I piętra, łącząc spocznik klatki schodowej w budynku głównym ze spocznikiem klatki schodowej w budynku stołówki. W zakresie ochrony p.poż. stanowi odrębną strefę pożarową, wydzieloną od budynków głównego i stołówki ścianami o REI60 i drzwiami EI30. Z uwagi na czas powstania istniejących budynków, projektuje się budynek łącznika jako niezależną konstrukcję oddylatowaną od budynków istniejących. Uwzględniając wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi łącznik projektuje się w nowoczesnym stylu z użyciem dużej ilości szkła. Budynek projektuje się w konstrukcji szkieletu żelbetowego ze ścianami osłonowymi murowanymi, z przeszkleniem oknami z aluminium.. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe - bloczki gazobetonowe gr. 24 cm + warstwa ocieplenia gr. 15 cm z wykończeniem gotowymi tynkami. Płyta stropowa nad przyziemiem i stropodach w postaci żelbetowej płyty monolitycznej, oparte na podciągach i słupach żelbetowych. Dach jednospadowy, ocieplony styropianem samo gasnącym z przekryciem papą termozgrzewalną i warstwą nawierzchniową z blachy dachówkowej. Budynek łącznika wyposażony zostanie w jedynie w instalacje elektryczne, będzie nieogrzewany. 2) Budynek główny: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycie z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem – w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy i wylewek betonowych wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu – od strony strychu – bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu. c) Malowanie elewacji. 3) Budynek stołówki: a) Wymiana pokrycia dachu poprzez: - Rozbiórkę istniejącego pokrycia z blachy płaskiej wraz z rozbiórką łacenia, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - Przeprowadzenie niezbędnych napraw i wzmocnień krokwi. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji więźby dachu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowego pokrycia blachą dachówkową wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montażem zaprojektowanych blaszanych wywietrzaków dachowych w celu wentylacji przestrzeni strychu. b) Wymiana istniejącego ocieplenia stropu nad I piętrem – w poziomie strychu poprzez: - Rozbiórkę istniejących podłóg z desek, polepy, wylewek betonowych i płyty wiórowo-cementowej (suprema) wraz z demontażem ślepego pułapu od góry stropu – od strony strychu – bez naruszania istniejącej podsufitki i tynków na poziomie I piętra. - Odsłonięcie końcówek belek stropowych opartych na murach zewnętrznych, dokonanie bieżącej oceny stanu technicznego belek stropowych i zależnie od ich stanu dokonanie niezbędnych napraw i wzmocnień. - Zabezpieczenie całej drewnianej konstrukcji stropu środkiem ogniochronnym i przeciwko korozji biologicznej poprzez pomalowanie lub natrysk. - Wykonanie nowych warstw stropu . c) Malowanie elewacji: 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano – wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Zamkowa 65. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 7. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 120 dni począwszy od dnia 01.05.2017 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Zakres prowadzonych przez Wykonawcę prac nie może uniemożliwiać Zamawiającemu prowadzenia działalności dydaktyczno – wychowawczej (dotyczy to w szczególności okresu od 01.05 do 23.06.2017 roku). 8. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Pzp, w szczególności jej art. 29. b) Konsekwentnie, wszelkie użyte w wyniku niedopatrzenia w dokumentacji projektowej i STWiOR opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę nie ma charakteru wiążącego dla Wykonawców i należy go traktować jedynie jako egzemplifikacje (ilustracje) możliwych do użycia produktów i metod wykonania. W każdym przypadku, Zamawiający dopuści inny produkt spełniający wymogi SIWZ, pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną założonymi celami związanymi z termomodernizacją i obowiązującymi przepisami. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. c) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót – częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 – Roboty budowlane, - 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, - 45.40.00.00-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - 45.44.00.00-3 – Roboty malarskie, - 45.26.00.00-7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach