Przetargi.pl
Budowa łącznika Dn 250 (sieć ciepłownicza wysokich parametrów) osiedla Żeromskiego z magistralą Dn 250 w ul. Dittricha)

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Żyrardów" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8551618 , fax. 046 8551458
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Żyrardów" Sp. z o.o.
    ul. Konarskiego 2 2
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8551618, fax. 046 8551458
    REGON: 75008664700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika Dn 250 (sieć ciepłownicza wysokich parametrów) osiedla Żeromskiego z magistralą Dn 250 w ul. Dittricha)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie spinki sieć ciepłowniczą z rur w technologii preizolowanej z systemem kontroli i nadzoru firmy Brandes, 2 x DN 273/400, na odcinku od sieci cieplnej 2 x DN 273/400 w ul. Farbiarskiej do sieci cieplnej 2 x DN 273/400 w ul. Dittricha w Żyrardowie o długości 508 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 25.000,00zł na zasadach określonych w Ustawie Pzp art. 45, Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego NORDEA BP SA 40 1440 1299 0000 0000 0187 8824 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.08.2009 r., do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis warunków 1)Art. 22 ust.1 pkt 1 i pkt 4. uPzp. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807). 2)Art. 22 ust.1 pkt 2. uPzp Wykonawca zapewni, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień zawodowych. a)Art. 22 ust.1 pkt 2. uPzp Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, 3- roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. 3)Art. 22 ust.1 pkt . 3 uPzp Wykonawca posiada zdolność kredytową wraz z środkami finansowymi w łącznej kwocie nie mniejszej niż 800.000,00zł a)Art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp Wykonawca osiągnął zysk na działalności w latach 2006-2008 a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo nie /spełnia/ poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 1.3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.6.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 1.7.oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 1.8.parafowany (akceptowany) wzór umowy 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Załączniki nr 4, nr5 ,nr6 2.2.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 2.3.Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do podjęcia funkcji kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci cieplnych wraz wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego / inżynierów/, uprawnienie budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg wraz wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego / inżynierów/, uprawnienia spawalnicze (książeczka spawacza oraz świadectwo spawacza wydane przez UDT)świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji i stanowisku dozoru. uprawnienia w zakresie wykonywania izolacji termicznej i hermetyzacji zespołów złącza uprawnienia maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych ?świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji i stanowisku dozoru. (podłączenia własne) Załączyć ksera uprawnień - poświadczone za zgodność 2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca, nazwy zamawiającego i numer telefonu oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze robota została wykonana należycie (referencje, lub protokół końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń) Załącznik nr 3 2.5. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy realizacji zamówienia Załącznik nr7 2.6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.5. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa on następujące dokumenty: 3.1. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną przez bank nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na łączną kwotę nie mniejsza niż 800.000,00zł 3.2.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotowego zamówienia. 3.3.Wypełniony Załącznik nr 8 na podstawie sprawozdania finansowego, 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 4.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), 1.3), 1.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień public ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 1. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: ?Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnianą do reprezentowania wykonawcy lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym, w przypadku warunku -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-, (w sumie muszą spełniać wymagany warunek)w przypadku warunku -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- (w sumie muszą spełniać wymagany warunek)w przypadku warunku- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,- w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznychoferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnikiem), ?Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników oferty wspólnej. ?Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 4, zostanie wybrana do realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy, przedłożą oni umowę przewidującą sposób ich współdziałania, oznaczenie czasu trwania umowy nie krótszy niż okres realizacji zadania oraz udzielonej gwarancji, zakaz rozwiązania umowy poprzez jakiekolwiek działanie stron, zakaz zmiany uczestników umowy a w przypadku zmiany statusu prawnego w trakcie realizacji umowy - po uzyskaniu zgody zamawiającego Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 6. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego 6.1.Wypełniony Kosztorys ślepy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pec.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach