Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku ogłasza przetarg
- Adres: 26-067 Strawczyn, Promnik, ul. Św. Tekli
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 461 244, , fax. 413 460 373
- Data zamieszczenia: 2020-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku
Promnik, ul. Św. Tekli 62
26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
tel. 413 461 244, , fax. 413 460 373
REGON: 29243397100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kwatery nr 4 (kwatera nr 3, etap III) w ramach inwestycji pn. Budowa III etapu wysypiska odpadów komunalnych dla m. Kielce w Promniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Budowa kwatery nr 4 (kwatera nr 3, etap III) w ramach inwestycji pn. Budowa III etapu wysypiska odpadów komunalnych dla m. Kielce w Promniku. I. Na zakres inwestycji składają się: 1) Prace przygotowawcze, w tym: karczowanie – do 0,4 ha, demontaże użytkowe (prefabrykowana zasieka żelbetowa, płyty drogowe żelbetowe) – do 12 tys. m2, 2) Roboty ziemne – do 18 tys. m2/9 tys. m3. 3) Wykonanie misy kwatery jako szczelnej bariery geologicznej (glinowej lub bentonitowo-gruntowej) wraz z uszczelnieniem sysntetycznym (geomembrana i geowłóknina) oraz systemem filtracji i drenażu odcieków – do 31 tys. m2. 4) Drogi z żebetowych płyt drogowych – do 2 tys. m2 oraz ukształtowanie terenu w otoczeniu kwatery w tym rowy i obwałowania – do 7 tys. m3. 5) Pozostałe branżowe (instalacyjne i elektryczne) projektowe prace pomocnicze i towarzyszące. Szczegółowy zakres prac inwestycyjnych wraz z wymaganiami technicznym został zawarty w Projekcie Wykonawczym, Inwestprojekt Świętokrzyski, Kielce – maj 2020 stanowiącym Zał. Nr 1 (format *.pdf) oraz Przedmiarach Robót stanowiących Zał. Nr 2 (format *.pdf i *.ath) 6) Pozaprojektowe prace tymczasowe, jak prace zabezpieczające istniejącą infrastrukturę, organizacja placu i zaplecza budowy Teren budowy ograniczony jest z 3 stron (wsch, pd, zach) istn. ogrodzeniem z dyli bet.; od strony pn ograniczony jest aktualnie eksploatowaną kwaterą nr 3 i w części pn-zach ogrodzeniem z siatki met. z przerwą wjazdu szer. ok. 6m - Wykonawca co najmniej zamknie wjaz bramą obok której zamontuje tablice budowy. Na terenie budowy, wzdłuż ogrodzenia bet. zlokalizowany jest system monitoringu na słupach stalowych – Wykonawca dołoży należytej staranności, aby zapewnić poprawne funkcjonowanie tego systemu. Zaplecze budowy można zlokalizować w części zach. ogrodzonego terenu - Zamawiający wskaże miejsca włączenia mediów dla celów zaplecza (en. el. i woda pitna) w odl. do 100m; pobór mediów (en.el. i woda) dla celów zaplecza budowy nieodpłatny. Wykonawca w ramach zaplecza zapewni 1 pomieszczenie biurowe dla służb nadzoru inwestorskiego Zamawiającego. 7) Organizacja robót i komunikacja/dostęp do terenu robót w kontekście pracy na terenie czynnego zakładu. Na terenie robót aktualnie funkcjonuje magazyn spryzmowanych belowanych odpadów – w ramach prac przygotowawczych Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeniesienie pryzm z terenu Etapu I robót, tj. z cz. wschodniej na cz. zach. z jednoczesnym zapewnieniem dostępu do „uwolnionej” cz. wsch. po drodze z płyt żelb. biegnącej u podnóża obwałowania aktualnie eksploatowanej kwatery nr 3; po zrealizowaniu Etapu I robót Zamawiający „uwolni” teren Etapu II robót. Z uwagi na brak dostępu do placu budowy innego, niż przez obszar kontrolowany ZUO-Promnik Zamwiający wyklucza komunikację/dojście piesze personelu Wykonawcy do terenu robót – cały ruch do- i od placu budowy musi odbywać się środkami transportu i Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót przedstawi Zamawiającemu wykaz pracowników i środków transportu uprawnionych do przejazdu przez obszar kontrolowany. Kierowcy środków transportu obsługujących budowę będą przeszkoleni przez służbę bhp i ppoż. Zamawiającego n/t zasad i wymagań/ograniczeń wjazdu/przejazdu przez obszar kontrolowany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną