Przetargi.pl
BUDOWA KOTŁOWNI PAROWEJ WYSOKOPRĘŻNEJ DLA POTRZEB SPSK 4 W LUBLINIE

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360, , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, , fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOTŁOWNI PAROWEJ WYSOKOPRĘŻNEJ DLA POTRZEB SPSK 4 W LUBLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA KOTŁOWNI PAROWEJ WYSOKOPRĘŻNEJ DLA POTRZEB SPSK 4 W LUBLINIE Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia, jego standardy jakościowe i zakres zamówienia zawierają STWiORB i przedmiary stanowiące Załącznik nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wpłacić wadium przetargowe w wysokości 136 000,00 zł 2. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na konto: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO ODDZIAŁ W LUBLINIE 09 1130 1206 0028 9088 4520 0005 3. Oferty bez dowodu wniesienia wadium (gdy wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu) nie będą rozpatrywane. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie pzp. 4. UWAGA: w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć w/w dokumenty w oryginale. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub też wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego war
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz); 2) kosztorys ofertowy na realizację zamówienia*) – sporządzony w wersji uproszczonej w formie pisemnej (ze zbiorczym zestawieniem materiałów, sprzętu, robocizny i ich cen oraz tabelą elementów scalonych) oraz w formie pliku / plików zapisanych na płycie CD (zalecany program NORMA), *) Wymaga się pełnej treści kosztorysów w „formie papierowej”; kosztorys w formie elektronicznej składany jest dla potrzeb ułatwienia weryfikacji treści kosztorysów i później ewentualnej realizacji zamówienia i nie zastąpi formy papierowej; brak płyty CD nie będzie podstawą do odrzucenia oferty 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3) 4) w przypadku oferowania dodatkowego wyposażenia biurowego i socjalnego – wypełniona tabela parametrów technicznych oraz kosztorys wyposażenia dla tych elementów (wg załącznika nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach