Przetargi.pl
Budowa kotłowni olejowo-gazowej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej do dwóch kotłów gazowych c.o+c.w.u. wraz z niezbędnymi instalacjami w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 przy ul. Jaskółczej 11 w Zabrzu

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Jaskółcza 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 271 48 54 , fax. 0-32 271 48 54
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jaskółcza 11 11
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 271 48 54, fax. 0-32 271 48 54
    REGON: 00068665800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.zabrze.magistrat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni olejowo-gazowej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej do dwóch kotłów gazowych c.o+c.w.u. wraz z niezbędnymi instalacjami w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 przy ul. Jaskółczej 11 w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45.33.30.00-0 roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.10.00-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania Przedmiotem zamówienia jest budowa kotłowni olejowo-gazowej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej do dwóch kotłów gazowych c.o+c.w.u. wraz z niezbędnymi instalacjami w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 przy ul. Jaskółczej 11 w Zabrzu. Przedmiot zamówienia składa się z wykonania następujących zadań: Zadanie nr 1 Budowa kotłowni olejowo-gazowej dwufunkcyjnej o mocy 2x140 kW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i oświetleniowej dla potrzeb kotłowni. Zadanie nr 2 Wymiana instalacji c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych). 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr: PKO SA 06 1240 4227 1111 0000 4845 2078. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 7.1 ppkt 2-5 muszą być złożone w formie oryginału w kasie Zamawiającego mieszczącej się w Administracji na parterze. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta, - postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zostanie unieważnione, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien w szczególności dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia: 1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia ogólnobudowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) co najmniej po jednym pracowniku posiadającym: a) uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan, gaz) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Powyższe warunki są zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007 r. z późn. zm.). Ocena spełnienia w/w warunków zostanie przeprowadzona na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez Wykonawcę, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, Wykonawcy wraz z formularzem ofertowym przedłożą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1; 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa/przebudowa kotłowni gazowej lub olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania i c.w.u., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (co najmniej 1 robota budowlana o wartości minimum 300 000 zł brutto), jako załącznik nr 2 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2.1.; 3. uprawnienia: a) kierownika budowy - ogólnobudowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, jako załącznik nr 3; b) pracownika/ów - w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan, gaz) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, jako załącznik nr 4; c) pracownika/ów - w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, jako załącznik nr 5. 4. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu jako załącznik nr 6, zgodnie z załączonym wzorem; 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 wyżej przytoczonej ustawy, jako złącznik nr 7. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), jako załącznik nr 8. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. i w pkt 4 - dotyczące oddzielnie każdego Wykonawcy. Oferta składana przez dwóch lub więcej Wykonawców musi zawierać także wspólne oświadczenia wymienione w pkt 2. i w pkt 5. - wystarczy, że jeden z Wykonawców wykonywał roboty wymagane przez Zamawiającego i dysponuje/będzie dysponował kierownikiem budowy i pracownikami posiadającymi wymagane uprawnienia i zaświadczenia określone w pkt 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.zabrze.magistrat.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach