Przetargi.pl
Budowa kotłowni i instalacji gazowej dla budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Szafera w Wapnicy przy ul. Jodłowej 3 w Wapnicy w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Międzyzdroje.

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 091 3275652, fax. 0913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni i instalacji gazowej dla budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Szafera w Wapnicy przy ul. Jodłowej 3 w Wapnicy w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Międzyzdroje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa kotłowni i instalacji gazowej dla budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Szafera w Wapnicy przy ul. Jodłowej 3 w Wapnicy w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów szkolnych na terenie Gminy Międzyzdroje. Zakres: 1.Wykonanie instalacji gazowej od przyłącza gazowego do i w kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Jodłowej 3 w Wapnicy gm. Międzyzdroje , dz. nr 48/1. 2.Wykonanie instalacji elektrycznej WLZ w pomieszczeniu kotłowni 3.Remont pomieszczenia kotłowni, przystosowanie do użytkowania i montażu urządzeń wg. technologii kotłowni 4.Wykonanie kotłowni gazowej wg. PT-technologia kotłowni 5.Wykonanie instalacji gazowej w pomieszczeniu kuchni budynku Szkoły Podstawowej nr 2. 6.Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 zasilanej z nowoprojektowanej kotłowni 7.Roboty remontowo budowlane po wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach budynku Szkoły 8.Wykonanie instalacji gazowej dla trzech lokali mieszkalnych poddasza w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 do kotłów grzewczych, dwufunkcyjnych i kuchenek gazowych. 9.Remont instalacji centralnego dla trzech lokali mieszkalnych poddasza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach