Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6422431 w.232
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu
ul. Berka Joselewicza 5 5
33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
tel. (014) 6422431 w.232 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kotłowni gazowej w budynku Dworku w miejscowości Breń w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń stajni cugowej w Zespole Dworsko-Parkowym w Brniu pod działalność Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Roboty ziemne, 2)Roboty konstrukcyjne, - przewód powietrzno-spalinowy, komin murowany, - przebudowa wewnętrznych ścianek działowych, - kanał podpodłogowy dla poziomych przewodów c.o., - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi, - wyłożenie posadzki płytkami z lastrika, - kanał podpodłogowy dla poziomych przewodów c.o., - studzienka schładzająca, - likwidacja drzwi zewnętrznych, 3)Roboty technologiczne i instalacyjne, - kotły grzewcze kondensacyjne, - podgrzewacze pojemnościowe, - pompy obiegowe, cyrkulacyjne, odwadniające, - armatura tj.: osadniki, kształtowniki i zawory odcinające, zwrotne, regulacyjne - kołnierzowe żeliwne, - wkładki kominowe ze stali kwasoodpornej, - rurociągi stalowe, - rurociągi PP-R Stabi, - instalacja elektryczna, sterowanie, AKPiA. 2.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. Z uwagi na to, że cena oferty będzie traktowana jako cena ryczałtowa, zaleca się aby oferent przed przystąpieniem do złożenia oferty obejrzał miejsce realizacji prac w terenie oraz z należytą starannością oszacował cenę oferty. Załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w formie dozwolonej przez ustawę. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunki za spełnione gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy kotłowni gazowej kondensacyjnej o wartości zamówienia co najmniej 100.000,00 zł brutto (PLN). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zał. Nr 2 do SIWZ ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć odrębne dokumenty dla każdego z tych podmiotów). 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty wymagane jest dołączenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty własne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja remizy OSP Sułoszowa II w Sułoszowej
Dodano: 2016-07-15 - Rozbudowa remizy OSP w Sułoszowej I gmina Sułoszowa
Dodano: 2016-05-20 - URZĄDZENIE ŻŁOBKA W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
Dodano: 2016-04-05 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń sanitarnych i części budynku Urzędu Miejskiego w Ryglicach z przeznaczeniem na biuro obsługi mieszkańców wraz z rozbudową o windę zewnętrzną
Dodano: 2015-07-28 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Sufczyn, etap II - wykonanie elewacji
Dodano: 2014-08-27 - Roboty remontowe, montaż platformy dźwigowej i wykonanie sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Zdrowia w Sobolowie
Dodano: 2014-08-11 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej strażnicy w Sułoszowej I
Dodano: 2014-08-01 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej strażnicy w Sułoszowej I
Dodano: 2014-07-16 - Tworzenie więzów społeczności lokalnej poprzez adaptację i wyposażenie WDL w Biadolinach Szlacheckich wraz z budową ogólnodostępnego placu zabaw
Dodano: 2014-07-15 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Sufczyn, etap II
Dodano: 2014-06-03