Przetargi.pl
Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu wraz z infrastrukturą

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nadolnik w Poznaniu wraz z infrastrukturą. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) usunięcie drzew i krzewów zgodnie z decyzją Wydziału Ochrony Środowiska. –Decyzja Wydziału Ochrony Środowiska zostanie przekazana wyłonionemu Wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie nasadzeń kompensacyjnych i utrzymanie nasadzonych drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami decyzji Wydziału Ochrony Środowiska, przez okres udzielanej gwarancji. Tabelaryczne zestawienie drzew i krzewów przewidzianych do wycinki oraz projekt nasadzeń kompensacyjnych stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. b) przeprowadzenie badań archeologicznych zgodnie z decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 01.08.2017 r. nr 671/2017; c) wybudowanie wolnostojącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności budowa przyłączy cieplnych oraz wodno-kanalizacyjnych, dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i małej architektury, na terenie położonym w Poznaniu przy ulicy Nadolnik, na działkach o numerach ewidencyjnych: 11/14, 11/16, 11/18 cz., 11/20, 26/4 ark. 09, oraz 2/21, 2/13 cz., 2/4 cz. ark. 12, obręb Główna, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę z dnia 09.11.2017 r., nr 2450/2017 oraz Dokumentacją Projektową, a nadto wykonanie nowego zjazdu z drogi publicznej, zagospodarowania terenu otaczającego budynek, wykonanie niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej na działkach nr 11/17, 11/19, 11/23, 11/24 ark. 09 oraz 2/12, 2/22 ark. 12 obr. Główna, a także uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie budynku; d) koordynację wykonania przyłączy i/lub sieci realizowanych przez gestorów mediów (w szczególności przez ENEA S.A.) oraz usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą; e) zapewnienie wyposażanego w meble biurowe kontenera biurowego dla inspektorów nadzoru przedmiotowej inwestycji podłączonego do zasilania -Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego; f)zakup i montaż budek dla jerzyków na elewacjach północnych i wschodnich budynku zgodnie z wytycznymi określonymi w Dokumentacji Projektowej; g)zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on - line oraz dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery. Kamera / kamery wraz z całym i kompletnym osprzętem po zakończeniu i odbiorze budynków (tj. w dniu podpisania Protokół Odbioru Końcowego Robót) staje się własnością Zamawiającego bez uiszczenia dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 14 do SIWZ; h) dodatkowe malowanie klatek schodowych w budynku w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie później niż przed upływem 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku. i) zapewnienie konserwacji i serwisu zamontowanych urządzeń i podzespołów, w tym w szczególności dźwigów osobowych, urządzeń grzewczych, zestawów hydroforowych podnoszących ciśnienie wody użytkowej, przepompowni wody dla systemu ppoż., systemu oddymiania klatek schodowych w budynku przez cały okres udzielanej gwarancji. Zakres czynności serwisu i konserwacji określają instrukcje, karty gwarancyjne i techniczne, wytyczne producenta dla danego urządzania i obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz ponoszenie przez cały okres gwarancji opłat związanych z utrzymaniem tych urządzeń (m.in. opłaty na rzecz Urzędu Dozoru Technicznego). Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: Istotnych Postanowieniach Umownych- zał. nr 8 do SIWZ Dokumentacji Projektowej - zał. nr 9 do SIWZ, Przedmiarze robót - zał. nr 10 do SIWZ - stanowi jedynie dokument informacyjny,poglądowy. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ Dodatkowo na stronie internetowej www.zkzl.poznan.pl, Zamawiający zamieszcza wraz z dokumentacją projektową stanowiąca zał. nr 9 do SWIZ badania geotechniczne sporządzone dla gruntu objętego inwestycją oraz wykaz drzew do wycinki (inwentaryzacja dendrologiczna wraz z projektem nasadzeń kompensacyjnych) – zał. nr 12 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zamieszcza decyzje administracyjne: 1. Decyzję pozwolenia na budowę – zał. nr 13 do SIWZ 2. Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych – zał. nr 15 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia , przed upływem terminu składania ofert , wadium w kwocie 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych zł 00/100) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, np. gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7, 12.8, 12.9 12.10 SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 12.7-12.9 SIWZ przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12.7-12.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.4 12.7, 12.8 12.9, 12.10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach