Przetargi.pl
Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Juszkowo, Zakątek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    Zakątek 1
    83-000 Juszkowo, woj. pomorskie
    REGON: 191674931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu treningowo- szkoleniowego w Wiślinie dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Pruszcz Gdański. Teren przedmiotowej inwestycji stanowi własność Gminy Pruszcz Gdański, obręb [0003] Wiślina.2. Szczegółowy zakres prac:Branża konstrukcyjno- budowlana i roboty towarzyszące obejmujące: prace pomiarowe roboty ziemne  wykonanie czterech bieżni z tworzywa poliuretanowego wytyczone namalowanymi pasami, otoczone obrzeżami krawężnikowymi wraz z utwardzonym pasem buforowym wykonanie komory dymowej z przestawnymi ścianami składającej się z 3 kontenerów w tym: 1 kontener z przeznaczeniem na część techniczno- magazynową oraz 2 kontenery połączone ze sobą tworząc komorę dymową. Kontenery winny być pomalowane proszkowo na kolor czerwony z namalowanym proszkowo białym napisem NUMER ALARMOWY 112. Dach pokryty blachodachówką w kolorze szarym wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w formie utwardzonego betonowego placu wykonanie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń z zakresu wydobycia poszkodowanych ze studni w formie zagłębionego betonowego zbiornika na nieczystości oraz studni zbudowanej ze szczelnych betonowych kręgów  dostawa przenośnych urządzeń ćwiczebnych zgodnych z dokumentacją projektową  wykonanie ogrodzenia kompleksu treningowo- szkoleniowego panelowego o wysokości 150 cm z możliwością odstąpienia od zatwierdzonego projektu przedmiotu zamówienia nie więcej niż 2%  wykonanie furtki wyposażonej w zawias samozamykający oraz komplet kluczy (co najmniej 3 sztuki) wykonanie dwóch bram przesuwnych wyposażonych w lampy sygnalizacyjno- ostrzegawcze, systemy ręcznego/ awaryjnego otwierania oraz 3 komplety kluczy i po 3 piloty na każdą z bram wykonanie ogrodzenia ozdobnego celem zabezpieczenia rowu melioracyjnego wykonanie małej architektury tj. tablica regulaminowa, stojak na 6 rowerów, stojak na 6 hulajnóg, ławki stalowo- kompozytowe, kosze na odpady Branża sanitarna (deszczowa) obejmująca: odwodnienie stanowiska ratownictwa technicznego z przeznaczeniem do ćwiczeń ratowniczo- gaśniczych (przewiduje się podłączenie do instalacji kanalizacji deszczowej zgodnie z warunkami technicznymi gestora sieci) powierzchniowe odprowadzanie wód z terenów utwardzonych wraz z wykonaniem korytka zbierającego wodę deszczową zgodnie z dokumentacją projektową ze względu na wystąpienie mało korzystnych warunków gruntowo- wodnych należy uwzględnić koszt dodatkowego odwodnienia wykopów.Branża elektryczna obejmująca: wykonanie montażu 4 lamp wyposażonych w oprawy typu LED posiadających odpowiednie dla II strefy wiatrowej certyfikaty umieszczone na słupach wykonanie oświetlenia miejscowego zewnętrznego przy pomieszczeniach szkoleniowych wykonanie instalacji elektrycznej w kontenerach wykonanie instalacji elektrycznej pod CCTV Branża teletechniczna obejmująca: montaż kamer na słupach oświetleniowych  poprowadzenie linii kablowych Całość robót należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączoną dokumentacją projektową jak również decyzją o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolność techniczna lub zawodowa:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą wykonaniu nawierzchni syntetycznej z tworzywa poliuretanowego o powierzchni nie mniejszej niż 850 m2.b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub uprawnienia równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży sanitarnej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach