Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu

GMINA KOŚCIERZYNA ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586865980
  • Data zamieszczenia: 2024-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŚCIERZYNA
    ul. Strzelecka 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586865980
    REGON: 191675184
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kompleksu sportowo-rekreacyjnego. W skład zamierzenia budowlanego wchodzą:• budowa zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 40m x 20m wraz ze strefą au-tową przeznaczonego do gier zespołowych ze sztuczną nawierzchnią poliuretanowo-gumową,• budowa kortu otwartego ze sztuczną nawierzchnią trawiastą do gry w tenisa ziemnego przy-stosowanego do gry deblowej,• budowa zewnętrznego placu zabaw,• przeniesienie istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej oraz ponowny ich montaż,• budowa infrastruktury drogowej tj. drogi, chodniki, miejsca postojowe w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz pojazdów uprzywilejowanych,• budowa infrastruktury technicznej tj. oświetlenie zewnętrzne oraz odwodnienie,• budowa obiektu zaplecza sanitarno-szatniowego. Lokalizacja inwestycji – działka nr 42/15, obręb Mały Klincz, gmina Kościerzyna. Budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego odbędzie się na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę uzyskanego przez Zamawiającego. Budowa boisk, budowa kortu, budowa zewnętrznego placu zabaw, przeniesienie i ponowny montaż istniejącej siłowni oraz budowa parkingów wykony-wana będzie na podstawie zgłoszenia. Wybudowane ma zostać boisko wielofunkcyjne, w obrębie którego znajdują się następujące pola gry(boiska):- boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40x20m (opcjonalnie do piłki nożnej),- dwa boiska do piłki siatkowej,- dwa boiska do koszykówki (niewymiarowe),Parametry techniczne nawierzchni boisk zgodne z załączonym projektem.Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego: 968 m2.Boisko do tenisa ziemnego ze sztuczną nawierzchnią trawiastą stanowi prostokąt o szer. 10,97m i dł. 23,77m. Dookoła boiska znajduje się pas ochronny wzdłuż linii bocznych szerokości 3,05 m, a wzdłuż linii końcowych o szerokości 5,50m. Parametry techniczne nawierzchni trawiastej zgodne z załączo-nym projektem.Powierzchnia boiska: 593,52 m2. Projekt przewiduje wykonanie nowej nawierzchni pod przeniesienie istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej. Parametry techniczne nawierzchni zgodne z załączonym projektem.Powierzchnia: 126.13 m2.Nawierzchnia przygotowana pod plac zabaw musi mieć parametry techniczne zgodne z załączonym projektem.Powierzchnia: 144.98 m2.Wewnętrzny układ komunikacyjny obejmuje wydzielone drogi dojazdowe, ciągi piesze, obszary pie-szojezdne oraz miejsca postojowe. Projektowanych jest 8 miejsc postojowych dla samochodów oso-bowych, z czego 1 jest przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo uwzględnione są 2 miejsca postojowe dla pojazdów uprzywilejowanych.Zakres prac obejmuje budowę obiektu zaplecza sanitarno-szatniowego: obiekt wolnostojący, jedno-kondygnacyjny. Będzie pełnił funkcję szatni dla zawodników oraz trenera. W obiekcie zaplanowano 3 oddzielne wejścia. Budynek wyposażony będzie w pomieszczenie gospodarcze o funkcji magazyno-wej.Forma projektowanej budowy to zwarta bryła na podstawie prostokąta o wymiarach 17,00 x 6,35 m z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 15°. Projektowany obiekt jest parterowy, niepodpiwni-czony, nie będzie posiadać stropu nad parterem ani poddasza. Konstrukcja w technologii ramowej aluminiowo-stalowej obudowana płytami warstwowymi oraz kasetonami elewacyjnymi.W projektowanym budynku planuje się wykonanie instalacji:- wentylacji mechanicznej,- elektrycznej,- c.o.,- wod.-kan.Obiekt zaopatrywany jest w wodę z istniejącego przyłącza. W obiekcie powstawać będą ścieki socjal-no-bytowe, związane z użytkowaniem budynku, które będą odprowadzane do projektowanego przy-łącza do sieci kanalizacji sanitarnej.Budynek zostanie wyposażony w instalacje:- gniazd wtyczkowych,- oświetlenia wewnętrznego,- odgromową.Projektuje się przyłącze WLZ z istniejącego złącza kablowego od północnej strony działki 42/15.Zewnętrzne instalacje elektryczne obejmują wykonanie:- oświetlenia zewnętrznego parkingu,- oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego,- oświetlenia zewnętrznego kortu tenisowego,- oświetlenia zewnętrznego siłowni zewnętrznej.Zasilanie oświetlenia z tablicy bezpiecznikowej budynku szatniowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym wyposażenia i parametrów technicznych boisk) stanowi załączona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wy-łącznie jako materiał informacyjny niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obo-wiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobro-wolności i na własną odpowiedzialność.Przedmiot zamówienia, tj. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu” współfinansowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z wyłączeniem przeniesienia urządzeń siłowni i nową nawierzch-nią siłowni. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1.pieniądzu;3.2.gwarancjach bankowych;3.3.gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).a) 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 36832800072001000755160004;z podaniem tytułu: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 uPzp.5.2.z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;5.3.powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5.4.termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5.5.w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6.beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kościerzyna, ul. Strzelecka 9, 83-400 Kościerzyna;5.7.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona .7.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowejWykaz robót budowlanychO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę obiektu o charakterze i przeznaczeniu sportowym np. sale gimnastyczne, hale sportowe, stadiony, korty tenisowe, boiska wielofunkcyjne itp. o wartości minimum jednego miliona złotych brutto.Wykaz osóbWykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:- Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - minimum 1 osoba na stanowisku kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.- Kierownik robót w specjalności sanitarnej - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.- Kierownik robót - w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.W przypadku posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień więcej niż jednej specjalności, Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach