Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Dretyniu dz. nr 128/3, 128/4 - etap I

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Dretyniu dz. nr 128/3, 128/4 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Dretyniu na działkach nr 128/3, 128/4 - ETAP I w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013r. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia został opisany za pomocą: 1) dokumentacji projektowej, w której skład wchodzą: a. branża architektura i konstrukcja wraz z rzutami rozmieszczenia boisk na boisku wielofunkcyjnym: - zestawienie boisk rys. nr 1; - rzut boiska do piłki ręcznej rys. nr 2; - rzut boiska do siatkówki rys. nr 3; - rzut boiska do koszykówki rys. nr 4; b. branża instalacje elektryczne; c. branża instalacje sanitarne; d. branża drogowa; e. dokumentacja geotechniczna. 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach, dotyczy wykonania: 1. boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną (warstwa użytkowa z EPDM gr.- 3mm;warstwa nośna z SBR o gr. 10mm.) - wymiary 22,0m x 44,0m, na którym znajduje się: - boisko do piłki ręcznej: wykonanie linii do piłki ręcznej wraz z dostarczeniem i montażem dwóch bramek mocowanych w tulei montażowej z siatką całosezonową - (tj. bramki o wymiarach 3,0x2,0m); - boisko do piłki siatkowej: wykonanie linii do gry w piłkę siatkową wraz z dostarczeniem i montażem urządzeń, mocowane w tulei (tj. słupki do siatkówki aluminiowe wielofunkcyjne z płytą regulującą wysokość; tuleje montażowe słupka cynkowane ogniowo wraz z deklem maskującym, siatka do siatkówki z antenką, siedzenie dla sędziego) - dotyczy zestawu; - boisko do koszykówki: wykonanie linii do gry w koszykówkę wraz z dostarczeniem i montażem urządzeń, mocowane w tulei (tj. tablica epoksydowa na ramie metalowej cynkowanej ogniowo o wym. 105x180cm; obręcz cynkowana ogniowo z siatką łańcuchową, konstrukcja jednosłupowa stalowa ocynkowana ogniowo z wysięgnikiem (z regulacją) 1,6m zabezpieczona od dołu osłonami przeciw zderzeniowymi na wysokość do 2,50m, tuleje z deklem maskującym ) - dotyczy zestawu; 2. ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego o wysokości 4,0m; 3. skocznia do skoków w dal z nawierzchnią syntetyczną (warstwa użytkowa z EPDM gr.- 3mm; warstwa nośna z SBR o gr. 10mm.) - o długości 48,0m; 4. chodniki wykonane z kostki brukowej betonowej (kolor szary) o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - pow. ok. 122,0 m2; 5. parking dla samochodów osobowych z placem gospodarczym wykonane z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm (kostka szara i kolorowa)- pow. ok. 377,0 m2; 6. drenaż odwadniający dla etapu I; 7. linie kablowe zalicznikowe nn; 8. oświetlenie zewnętrzne - wykonanie 6 lamp oświetleniowych; 9. usunięcie kolizji branżowych (teletechnicznych, elektrycznych); 10. usunięcie zbędnego zadrzewienia; 11. obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją powykonawczą; 12. wykonanie i postawienie tablicy informacyjnej dla w/w programu; 13. zagospodarowanie terenu dla etapu I (tj. wyrównanie terenu, posianie trawy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12 października 2009r. do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 12 października 2009r. do godz. 12:00. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.0. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu tj. polegającą na budowie obiektów sportowych z nawierzchnią syntetyczną o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto) 2.1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu - wymagania minimalne: 1). koparko-spycharka - 1 szt; 2). środek transportu (samochody ciężarowe o ład. min. 3,5 ton ) - 1 szt.; 3). rozkładarka do mas poliuretanowych - 1 szt. 2.1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: 1). 6 osobową brygadą roboczą do wykonania zamówienia; 2). osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno -budowlanej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na czas wykonania zamówienia; 2.1.6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 2.1.7. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w pkt. 2.0. muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.5.; 2.1.7. muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 2.1.6. muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1. ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3.0. i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia; 2.3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w pkt. 3.0. lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 2.3.3. w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 2.3.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 2.3.4. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 2.3.5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.0. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 2.0. oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną (w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu tj. polegającą na budowie obiektów sportowych z nawierzchnią syntetyczną o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN netto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto), 3.1.3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie wymienionym w poz. 3.1.2 siwz wystawione przez Zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie; Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do robót budowlanych wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie robót budowlanych skutkować będzie nie spełnieniem warunku, a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty; 3.1.4 wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (narzędzi i urządzeń) jakimi dysponuje Wykonawca; Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia, którymi będzie dysponował ( jako udostępnione) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 3.1.5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnionych) musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu; 3.1.6. kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjnej z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 3.1.7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysiecy złotych netto) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanym przez Wykonawcę środkach finansowych; 3.1.8. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę określoną w poz.2.1.5 pkt. 2 ; Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania lecz przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenie nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy; 3.1.9. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp 3.1.10. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp 3.2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.2.1. dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 3.2.2. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3.2.3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 3.2.4. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; 3.2.5. kosztorys ofertowy - w formie oryginału; 3.2.6. harmonogram rzeczowo - finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach