Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego w Wieliczce przy ul. Krzyszkowickiej w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2781294 , fax. 012 2786860
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2781294, fax. 012 2786860
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego w Wieliczce przy ul. Krzyszkowickiej w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek- 2 sztuki Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 pole do gry 15,1 x 28,1 m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa. Wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, siatka do siatkówki - 1 sztuki Wyposażenie do piłki ręcznej: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek - 2 sztuki Ogrodzenie terenu: Ogrodzenie boisk - 285 m wraz z piłkochwytami, brama szt. 1, 3 szt. furtek. Oświetlenie terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Chodniki: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym, o pow. 379,8 m 2. Fundamenty pod budynek zaplecza sportowego, Budowa budynku sanitarno - szatniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości min. 300 000 zł i boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wartości min. 150 000 zł - z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do oferty). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą(osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych(Załącznik Nr 4.1 do oferty). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (Załącznik Nr 4.2 do oferty) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł.(Załącznik Nr 10 do oferty). 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do oferty. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5 do oferty) 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Załącznik nr 6 do oferty), oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (Załącznik nr 7 do oferty), potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1).Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych ( CPV 45 21 22 21-1) w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej na kwotę min. 300 000 zł i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową na kwotę min. 150 000 zł z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do oferty). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru lub referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych (Załącznik 4.1 do oferty) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno- budowlanej i  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wodociągowo - kanalizacyjnej oraz zaświadczenie/ zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (Załącznik nr 4.2 do oferty). (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500 000 zł (Załącznik nr 10 do oferty). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej : a) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium ( Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd ) dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf ( dostępny na FIFA. com). b) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport. ISA - Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. c)Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. d)Atest PZH dla oferowanej nawierzchni e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a)Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny. b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. c)Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. d)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach