Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Skrwilnie

Gmina Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Rypińska 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2700012 , fax. 054 2700214
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skrwilno
    ul. Rypińska 7 7
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2700012, fax. 054 2700214
    REGON: 00054248000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skrwilno.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Skrwilnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860 m2 pole do gry 26,0 x 56,0 m. - podbudowa przepuszczalna z kruszywa - górna warstwa z miału kamiennego (0-4 mm) o grubości 5 cm, warstwa dolna nośna z kruszywa łamanego (4-30 mm) o grubości 15 cm, stabilizowanego mechanicznie. - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1.Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3.Ciężar włókna: min. 11.000 dtex, 4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR - Wyposażenie - bramki 5x2 aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki Bramki muszą spełniać normę F.I.F.A. - siatki do bramek - 2 sztuki - chorągiewki narożne - 4 sztuki 2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19, 1 x 32, 1 m o powierzchni 613, 11m2 pole do gry 15, 1 x 28, 1 m Podbudowa przepuszczalna z kruszywa - górna warstwa z miału kamiennego (0-4 mm) o grubości 5 cm, warstwa dolna nośna z kruszywa łamanego (4-30 mm) o grubości 15 cm, stabilizowanego mechanicznie a następnie wylać 7 cm podbudowę z asfaltobetonu. Następnie wykonać nawierzchnię poliuretanowa zgodnie z wytycznymi producenta. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Granice boiska wyznaczone będą przez obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 20 cm układane na ławie betonowej z oporem. Boisko wykonać ze spadkiem poprzecznym 0.8% w kierunku od boiska piłkarskiego. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3. Ogrodzenie terenu Ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej PCV o wysokości 4 m, oczka o wymiarach 50x50 w kształcie rombu, rozstaw słupów, co 2,5 m. Słupy z rur stalowych ocynkowanych, powlekanych 60x60x4.Za bramą od strony północnej, co drugi słup ogrodzenia słup o wysokości 6m, na nich wykonać wsporniki dla piłko chwytów z siatki tworzywowej o oczkach 10x10 cm. W ogrodzeniu przewidziano montaż jednej bramy dwuskrzydłowej i dwóch furtek systemowych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR. 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 12, 5m. oprawy z metalohalogenowymi 2x400W szt.20. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR. 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Na powierzchni 661 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR. 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalno, sanitarno, szatniowego. powierzchnia zabudowy 84, 86m , powierzchnia użytkowa 58, 20m2, ilość pomieszczeń 10 (trener, magazyn, 4 szatnie. 4 łazienki). Konstrukcja nośna budynku zgodna z projektem Ministra Sportu i Turystyki. warstwa szorstka, równomierna po rozcięciu piłą taśmową. Strona wewnętrzna nacięta dwoma rowkami odprężającymi do 1/3 grubości. Deska tarasowa - 3 stronnie strugana na płasko. Strona użytkowa deski ryflowana -powierzchnia antypoślizgowa. Deska tarasowa od strony wewnętrznej nacięta podwójnym rowkiem odprężającym do 1/3 grubości. Gwoździe pierścieniowe pokryte galwanicznie. Kolorystyka obiektu jasnoszara, dach i rynny w kolorze wiśniowym. Kostkę przy wejściu do budynku ułożyć bez progu ze spadkiem 6%. Jedną łazienkę wykonać jako jedno pomieszczenie bez ścian działowych dla osób niepełnosprawnych. Zastosować uchwyty dla osób niepełnosprawnych i maty antypoślizgowe oraz inne wymagane wyposażenie. Świetliki dachowe - akrylowe kopułowe, podwójne, na podstawie z laminatu poliesterowego ocieplonego, wysokość 150mm, nie otwierane, mleczne. Wentylacja grawitacyjna - czerpnią, wywiew mechaniczny. Wprowadzenie wentylatorów mechanicznych wywiewnych w poszczególnych pomieszczeniach w ścianach zewnętrznych pod okapami (nie w połaci dachowej) należy zastosować wentylatory wyposażone w żaluzje. Należy zastosować czujnik ruchu jako element załączający wentylator. System grzewczy - grzejniki elektryczne. Zastosować 2° pochylenie dachu na zewnątrz. Rynna powinna być zamaskowana ozdobną listwą czołową. Dodatkowego wprowadzenia górnej przestrzeni stropu dachu. W pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych w obrębie prysznica zastosować zgrzewaną wykładzinę ścienną a na podłogach w pozostałych pomieszczeniach zgrzewaną wykładzinę podłogową. Zewnętrznie drzwi wejściowe zadaszyć daszkiem ochronnym. Drzwi dla osób niepełnosprawnych o szerokości skrzydła 100 cm. Jeżeli nie jest wymagane fundamentowanie - do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie producenta wraz z dokładnym opisem sposobu jego posadowienia i przygotowania podłoża. Wszystkie materiały i urządzenia przeciwpożarowe powinny posiadać aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących akredytowanych przy PCBC np. ITB i CNBOP. Do oferty należy dołączyć wizualizację proponowanego budynku socjalnego oraz deklarację producenta wystawioną na wykonawcę inwestycji gwarantującą wykonanie i dostawę budynku zgodnie z oczekiwaniami Inwestora zawartymi w projekcie w terminie 30 dni od dnia przekazania placu budowy. Roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 15000zł piętnaście tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 2).1) konstrukcyjno-budowlanej, 2).2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2).3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 3.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 4.1.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 4.1.1 Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877: 2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 4.1.2 Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.1.3 Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.1.4 Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 4.2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 4.2.1Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 4.2.2Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1: 2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 1.2.3Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.2.4 Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.2.5 Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skrwilno.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach