Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego w Pleszewie

Sport Pleszew Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 742 83 00 , fax. 062 742 83 01
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sport Pleszew Sp. z o.o.
    Rynek 1 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 742 83 00, fax. 062 742 83 01
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kompleksu sportowego w Pleszewie obejmującego budynek krytej pływalni wraz ze zjeżdżalnią zewnętrzną oraz funkcjami towarzyszącymi - kręgielnią, zespołem fitness, gastronomią, fryzjerem, sklepem sportowym oraz parkingi i niezbędną infrastrukturę. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowego obiektu o parametrach: powierzchnia zabudowy: 2662,90 m2, powierzchnia netto: 4564,10 m2, kubatura: ok. 25000,00 m3. Wartość zamówienia przekracza kwotę 5.150.000 euro. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich dnia 21.07.2009 r. i zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej dnia 24.07.2009 r. (Numer ogłoszenia w Dz. U.: 2009/S 140-204574)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych polskich)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonali co najmniej trzy obiekty kubaturowe użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 15.000 m3 (każdy), w tym co najmniej jedną krytą pływalnię o wymiarach niecki sportowej nie mniejszej niż 12x25 m; 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: deskowanie PERI min. 100 m2, rusztowanie ramowe min. 400 m2, wyciąg przyścienny, koparka, samochód samowyładowczy min. 18 t - 2 szt., żuraw samochodowy min. 12 t, żuraw samochodowy min. 5 t, ubijak spalinowy min. 200 kg - 2 szt., wibrator powierzchniowy, zagęszczarka wibracyjna spalinowa min. 70 m3/h - 2 szt.; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy branża budowlana z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie krytej pływalni o wymiarach niecki basenu nie mniejszych niż 12x25 m, w okresie ostatnich 5 lat, - jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót sanitarnych ogólnych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń oraz minimum trzyletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót sanitarnych, - jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót sanitarnych technologicznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń oraz doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie krytej pływalni o wymiarach niecki basenu nie mniejszych niż 12x25 m, w okresie ostatnich 5 lat, - jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz minimum trzyletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót elektrycznych; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali w okresie ostatnich trzech lat obrotowych średni roczny przychód netto w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadają zdolność kredytową lub wolne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 PLN, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000 PLN; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (informacja dotycząca podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ); 10) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje); 11) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ); 12) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. l), Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował; 13) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ); 14) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. m), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 15) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniami o ich przynależności do właściwej izby inżynierów; 16) sprawozdanie finansowe z opinią biegłego rewidenta (jeżeli zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta), a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 17) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 18) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.pleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach