Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego (Moje boisko ORLIK 2012 w m. Wysokie ul. Kościelna 15, 23 - 145 Wysokie)

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-145 Wysokie, ul. Nowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6806206 , fax. 084 6806244
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1 1
    23-145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 084 6806206, fax. 084 6806244
    REGON: 95037167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokie.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego (Moje boisko ORLIK 2012 w m. Wysokie ul. Kościelna 15, 23 - 145 Wysokie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje a) budowę boiska do piłki nożnej o wym. 30,0 x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m? ( pole do gry 26,0 x 56,0 m ) - podbudowa przepuszczalna Nawierzchnia do piłki nożnej: nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach 2 sztuki - siatki do bramek 2 sztuki b)budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m? (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni : II Sposób : Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2 - 3 mm Wyposażenie piłki koszykowej : - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa , montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) -2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 szuka c) ogrodznie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ) d)oświetlenie boisk Wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST(załącznik nr 2 do SIWZ) e) chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowa szara na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ) f)fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Budynek sanitarno - szatniowy w systemie kontenerowym musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone w projekcie budowlanym opracowanym na zlecenie Ministerstwa Sportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie : piętnaście tysięcy zł) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Wysokiem nr 67964300080006509620000001 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Wysokie ul. Nowa 1- pokój nr. 4 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2, pkt.4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.24 ust.4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1, pkt. 1-3 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz przynajmniej jednego boiska o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej, b) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : - kierownik budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności na dzień otwarcia ofert), - kierownik robót sanitarnych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych ( posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności na dzień otwarcia ofert), - kierownik robót elektrycznych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności na dzień otwarcia ofert), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Pawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie , iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załącznik nr 6 oraz załącznik nr 7 do SIWZ. 1.W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy prawo zamówień publicznych winien załączyć do oferty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia winien załączyć do oferty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa przynajmniej jednego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz przynajmniej jednego boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej z podaniem ich wartości , przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr5 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : - konstrukcyjno - budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie ( zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien załączyć do oferty : 1) polisę o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wysokie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach