Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko-Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko-Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Łomży 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Boisko do piłki nożnej 30m x 62m z wybiegami o nawierzchni z trawy syntetycznej Szerokość boiska 26,0m + wybiegi 2x 2.0m = 30.0m Długość boiska 56,0m + wybiegi 2x 3,0m = 62.0m Powierzchnia całkowita 1860,0m2 Nawierzchnia z trawy syntetycznej na podbudowie przepuszczalnej Wyposażenie : - bramki aluminiowe (5.0 x2.0m x1.2m) montowane w tulejach, siatki do bramek - dwie sztuki 2.2 Boisko do koszykówki z polem do siatkówki 19,10m x 32,10m z wybiegami, o nawierzchni poliuretanowej Szerokość boiska 15,10m + wybiegi 2x 2.0m = 19,1m Długość boiska 28,10m + wybiegi 2x 2,0m = 32,10m Powierzchnia całkowita 613,11m2 Nawierzchnia syntetyczna - poliuretanowa na podbudowie przepuszczalnej 2.2.a Wyposażenie boiska do koszykówki - stojak stalowy ocynkowany o wysięgu 1,4m, tablica 180x105cm, obręcz uchylna z siatką montowane w tulejach, mechanizm regulacji wysokości - dwie sztuki 2.2.b Wyposażenie boiska do siatkówki - słupki stalowe ocynkowane montowane w tulejach, z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym , siatka sezonowa. 2.3 Bieżnia trzytorowa - 3 x 1,21 m, długość 107 m , o nawierzchni poliuretanowej - długość bieżni 107 m łącznie ze strefą startu i hamowania - szerokość 3,63 m - powierzchnia poliuretanu - 388,41 m2 Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej winny posiadać Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Konstrukcja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej i podbudowie przepuszczalnej: - warstwa nawierzchni poliuretanowej gr. 1,4 cm, dolna warstwa z granulatu SBR 7mm, górna warstwa z kolorowego granulatu EPDM min 7 mm. - podkład elastyczny ET (granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i lepiszczem poliuretanowym) gr. 3,5 cm, - warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego 0-6mm gr. 5,0 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 5-40mm gr. 15,0 cm, - warstwa geowłókniny separującej - warstwa odsączająca z pospółki grub.20cm Materiały na boisko do koszykówki i siatkówki z nawierzchni syntetycznej winny posiadać: Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. a)Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. b)Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. c)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Konstrukcja nawierzchni bieżni o nawierzchni poliuretanowej i podbudowie przepuszczalnej: - warstwa nawierzchni poliuretanowej gr. 1,4 cm, dolna warstwa z granulatu SBR 11 mm , następnie warstwa natrysku (mieszanka z granulatu EPDM z PU) grubości 2-3 mm . - podkład elastyczny ET (granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym i lepiszczem poliuretanowym) gr. 3,5 cm, - warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego 0-6mm gr. 5,0 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 5-40 mm gr. 15,0 cm, - warstwa geowłókniny separującej - warstwa odsączająca z pospółki grub.20cm Materiały na bieżnię z nawierzchni syntetycznej winny posiadać: Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. d)Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. e)Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. f)Certyfikat IAF g)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzenie Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ), Ogrodzenie na słupkach stalowych ? 60, ocynkowanych i malowanych lakierem poliestrowym w kolarze RAL 6005. Słupki umieszczone na głębokość 1,0m w fundamencie betonowym. Słupki zamknięte od góry kapturkiem. Fundament w kształcie stopy betonowej zagłębionym w gruncie na 1,2 m , wykonać z betonu B25. Fundament pod słupki ogrodzenia lokalizowanego na skarpie na odcinku od H-L, od strony terenu spółdzielni mieszkaniowej, wykonać w otworach nawierconych nawiertnicą o średnicy 30 cm i głębokości 1,2 m . Siatka ogrodzeniowa pleciona z drutu ocynkowanego powlekana, kolor jak słupki. Wysokość ogrodzenia 4.0m, szerokość przęseł podstawowych 2,5m. Projektowane jest jedna brama z furtką - otwierana dwuskrzydłowa, oraz jedna brama przesuwna i pojedyncze dwie furtki jako wejścia dodatkowe, ułatwiające dostęp użytkownikom ze szkół. Od strony ulicy Nowogrodzkiej występuje ogrodzenie panelowe o szerokości przęseł 2,5 m i wysokości 1,55 m , w którym wykonana zostanie brama wjazdowa dwuskrzydłowa i furtka. 2.5.Piłkochwyty należy montować niezależnie od ogrodzenia. Długość piłkochwytu - 2 x 26 m, wysokość - 5.0m. Przewiduje się siatkę plecioną polietylenową na słupkach stalowych ocynkowanych, mocowanych w fundament betonowy na głębokość 0.8m. Fundament głębokości 1,0m Kolor piłkochwytów zielony. Ogrodzenie wykonać zgodnie z rysunkami typowymi i zaleceniami producenta. 2.6 Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 słupach stalowych ocynkowanych sześciokątnych o wysokości min. 12,0 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ), zapewniających spełnienie warunku natężenia i równomierności oświetlenia boisk nie gorszych niż w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.7 .Chodniki i ciągi pieszo-jezdne Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podsypce cem-piaskowej gr 5 i podbudowie kruszywa łamanego - gr 15 cm., zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.8 Budynek zaplecza socjalnego Budynek i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza alternatywne rozwiązania materiałowe w zakresie wykonania budynku, pod warunkiem niepogorszenia walorów użytkowych i funkcjonalnych związanych z przeznaczeniem pomieszczeń, przy czym materiały i kolorystyka elewacji budynku nie mogą być zmieniane. Wymaga się aby wyposażenie budynku, takie jak osprzęt elektryczny, biały montaż sanitarny, okucia stolarki drzwiowej montować w sposób trudny do demontażu i być wandaloodporne, przeznaczone do obiektów użyteczności publicznej (osprzęt oświetleniowy strugoodporny, pyłoszczelny, baterie umywalkowe mieszające jednouchwytowe, pisuar, umywalka i WC porcelanowe). Łazienka przeznaczona dla osób niepełnosprawnych powinna być wyposażona zgodnie z przepisami. Każde pomieszczenie szatni wyposażyć w szafki stalowe (aluminiowe) zamykane na klucz dla minimum 10 osób oraz ławeczki stalowe z siedziskiem drewnianym (tworzywa) dla min. 4 osób na każde pomieszczenie. 2.9. Drenaż odwadniający, kanalizacja sanitarna i przyłącze wodociągowe Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ), z zastosowaniem systemu odwodnienia AZURA. Rury PVC drenarskie w otulinie. 2.10. Instalacje elektryczne i sanitarne Według dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.11.Sieci zewnętrzne elektroenergetyczne Szczegółowe rozwiązania według dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 zł do 17.06.2009r do godz 11:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2.Dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej i drogowej b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , wentylacyjnych, , wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 oraz 24 ustawy - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, t.j .sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ informację, że wyposażenie techniczne pozwoli na realizację zamówienia. 3)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6 ; wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4)Wykaz osób (personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu; kierownik robót budowlanych, drogowych i sanitarnych,elektrycznych musi mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8 ; Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży budowlanej posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych, drogowych sanitarnych, elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3)W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, które należy dołączyć do oferty: 1)Kosztorys uproszczony jako materiał pomocniczy umożliwiający właściwe rozliczanie opracowany na podstawie dokumentacji technicznej, w skład której wchodzą przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, załączonej przez Zamawiającego 2) Harmonogram robót doprecyzowany przed podpisaniem umowy zawierający zakres rzeczowy i terminowy elementów robót 3) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 4) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia- wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. 5) Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 6) Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach