Przetargi.pl
Budowa kompleksu odkrytych kortów tenisowych wraz z budynkiem socjalnym w Radomiu.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Narutowicza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3851001 , fax. 48 3851003
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3851001, fax. 48 3851003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu odkrytych kortów tenisowych wraz z budynkiem socjalnym w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zamiennego pozwolenia na budowę. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania odkrytych kortów tenisowych wraz z budynkiem socjalnym w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej w ramach budowy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o. w Radomiu przy ul. Narutowicza 9. 3. Zakres zaprojektowania i wykonania robót budowlanych został ustalony w: 1) PF-U stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Projekcie wykonawczym zadania: Budowa kompleksu kortów tenisowych wraz z halą tenisową i budynkiem socjalnym w Radomiu przy ul. Bulwarowej w Radomiu (Branża: Drogi ,Oświetlenie, wod-kan oraz kanalizacja deszczowa) , stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. W/W dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres zadania. Realizowany zakres wskazany jest w PF-U - mapa: Plan Sytuacyjny. 4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie ujęte w SIWZ i Programie Funkcjonalno-Użytkowym i dodatkowej dokumentacji, a konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) związanych z organizacją ruchu i ewentualnym zajęciem pasa drogowego; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu; Świadectwo charakterystyki energetycznej będzie musiało zawierać: - dane identyfikacyjne budynku - charakterystykę energetyczną budynku - zalecenia określające zakres i rodzaj robót budowlano-instalacyjnych, które poprawią charakterystykę energetyczną budynku. 6) sporządzenie planu ewakuacji dla całego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż. oraz w sprzęt gaśniczy, 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji pozwolenia na budowę. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 3 lat w odniesieniu do kortów tenisowych, oraz okres minimum 3 lat w odniesieniu do pozostałych elementów zamówienia (w tym dot. budynku socjalnego). Wykonawca zobowiązany jest również do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, o której mowa powyżej Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7. Po zakończeniu robót wykonawca usunie na swój koszt wszystkie zbędne materiały, których nie zagospodaruje Zamawiający oraz uporządkuje miejsce wykonywania robót. 8. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz pozostałą pomocniczo-uzupełniającą dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WYDŁUŻENIE OKRESU RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach