Przetargi.pl
Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 7: Roboty wykończeniowe

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 7: Roboty wykończeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót wykończeniowych wraz z dostawą i montażem m.in.: ślusarki i stolarki wewnętrznej, dźwigów, balustrad w budynku Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przez Wykonawcę zagospodarowania placu budowy wraz z zapleczem budowy. W skład zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza wchodzą: a) Zapewnienie kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych. b) Wykonanie rozgałęzień od rozdzieli budowlanych elektrycznych dla potrzeb placu budowy dla przedmiotowego zadania. c) Przejęcie zarządzania rozdzielnicami budowlanymi RB1 i RB2, przyłączem wodnym na cele budowy od Wykonawcy stanu surowego - zadania nr 1. 2) Wykonanie ścianek działowych GK na rusztach systemowych lub konstrukcji stalowej wraz z obudowami pionów i instalacji naściennych wod-kan. 3) Wykonanie wewnętrznych izolacji cieplnych, akustycznych oraz paroizolacyjnych ścian i stropów wraz z ich obudowaniem płytami GK 4) Wykonanie tynków wewnętrznych 5) Wykonanie oblicowań wewnętrznych na zaprawie klejowej (z gresu, ceramiki lub laminatu konstrukcyjnego) 6) Wykonanie posadzek wewnętrznych wraz z izolacjami poziomymi oraz nawierzchniami podłóg i schodów, w tym: a) posadzki na gruncie (do wykonania warstwy powyżej płyty posadzkowej żelbetowej z betonu C25/30 gr. 12cm) b) posadzki na gruncie - boisko hali sportowej w bud. B (do wykonania warstwy powyżej płyty posadzkowej żelbetowej z betonu C25/30 gr.15cm c) podłogi na gruncie wraz z izolacjami w bud. C (powyżej podkładu betonowego z B15 gr. 10cm na podłożu gruntowym) d) posadzki podniesione w auli i pracowni muzyki na piętrze w bud. A e) posadzki na stropach f) posadzki poddaszy użytkowych I nieużytkowych g) posadzki widowni I klatek schodowych h) dojścia techniczne na poddaszu nieużytkowym (podłogi P15-wełna mineralna) z OSB 2,5cm o szer. 100cm 7) Wykonanie, dostawę i montaż parapetów oraz osłon grzejnikowych 8) Wykonanie, dostawa i montaż wewnętrznych przegród systemowych na profilach aluminiowych wraz ze stolarką i ślusarką drzwiową i żaluzjami wewnętrznymi automatycznymi w tym: a) drzwi wewnętrzne b) okucia do drzwi c) odboje drzwiowe d) drzwiczki rewizyjne e) wewnętrzne przegrody systemowe f) żaluzje wewnętrzne automatyczne g) ścianki kabin sanitarnych h) przegrody pisuarowe 9) Wykonanie, dostawę i montaż wewnętrznych balustrad wraz z pochwytami, drabin wewnętrznych oraz żaluzji listwowych aluminiowych 10) Wykonanie, dostawę i montaż sufitów podwieszonych 11) Wykonanie wewnętrznych okładzin ściennych z laminatu, płyt włókno-cementowych, płyt gipsowo-włóknowych laminowanych wraz z licowaniem ścian płytami z lustra na klej i panelami akustycznymi na ruszcie systemowym 12) Malowanie ścian wewnętrznych 13) Dostawę i montaż rusztowań wewnętrznych 14) Wykonanie ścianek działowych w systemie dźwiękoizolacyjnym z płyt GK-AKU na rusztach systemowych wraz z lokalnymi oblicowaniami panelami akustycznymi 15) Dostawę i montaż wyposażenia stałego łazienek 16) Dostawę i montaż dźwigów 17) Dostawę i montaż ścianki mobilnej w jadalni w bud. A 18) Dodatkowe prace murarskie i rozbiórki: a) rozbiórka ściany pod ladę portiera w bud. A1 i wymurowanie nowej wg załączonego rysunku Korekta lady portiera w bud. A1 -aktualizacja do rys. 2A b) wykucie okna z nadprożem betonowym i wymurowanie ścianki na stanowisku obsługi i bufecie w mediatece wg załączonego rysunku Stanowisko obsługi i bufet w mediatece - aktualizacja elementów murowanych do rys. 4A 19) Wykonania kompletnego wykończenia wnętrz wg. załączonych projektów. 20) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. i w wersji elektronicznej. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Projekty budowlane a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura - projekt budowlany, część I b) Projekt konstrukcji obliczenia statyczne - projekt budowlany, część II c) Projekt instalacji sanitarnych - projekt budowlany, część III d) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych - projekt budowlany, część IV e) Informacja BIOZ 2) Projekty wykonawcze a) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek A b) Rysunki dodatkowe, korygujące i uzupełniające do bud. A nieujęte w projekcie podstawowym wykonawczym - zmiana sufitu - korekta rys. W3A - korekta lady portiera w bud. A1 - aktualizacja do rys. 2A - stanowisko obsługi i bufet w mediatece - aktualizacja elementów murowanych - rys. 4A c) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek B i C 3) Dokumentacja załączona dla celów pomocniczych: a) Projekt wykonawczy - konstrukcja - Budynek A b) Projekt wykonawczy - konstrukcja - Budynek B i C c) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek A d) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek B i C e) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek A f) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek B i C g) Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne - Budynek A, B i C h) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek A i) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek B i C j) Projekt wykonawczy - instalacje centralnego ogrzewania - Budynek A k) Projekt wykonawczy - instalacje centralnego ogrzewania - Budynek B i C l) Projekt wykonawczy - instalacje ciepła technologicznego - Budynek A m) Projekt wykonawczy - instalacje ciepła technologicznego - Budynek B i C 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - architektura etap I i II. 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby prace wykończeniowe były wykonywane w następującej kolejności: część A3, cześć A2, część A1, część A4, część B(hala sportowa) i cześć C(budynek gospodarczy). 2) Drzwi należy wyposażyć we wkładki tymczasowe przewidziane pod system klucza grupowego (master key - typ do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania). 3) Podkłady betonowe na gruncie z podbudową z tłucznia i mat. sypkich i, z dwuwarstwową izolacją przeciwwodną poziomą oraz z płytą posadzkową betonową - pod posadzki na gruncie w budynku A i B - zostały wykonane w etapie robót stanu surowego. 4) Podkłady betonowe na gruncie z podbudową z tłucznia i mat. sypkich - pod posadzki na gruncie w budynku C - zostały wykonane w etapie robót stanu surowego. 5) Wszystkie otwory pod ślusarkę i stolarkę należy sprawdzić w naturze. 6) Propozycję kolorystyki ślusarki i stolarki należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapie realizacji. 7) Zamawiający zapewni ogrzewanie budynku w okresie zimowym do temperatury wewnątrz budynku powyżej +5°C . 8) Wykonawca zabezpieczy zamontowane elementy na czas budowy i zdemontuje je w czasie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach takich jak np.: elementy instalacyjne, ślusarka zewnętrzna itp. 10) Zamawiający informuje o zmianie sufitu na perforowany (załącznik: korekta rysunku W3/A.) 11) Zamawiający informuje o korekcie sufitu podwieszonego w stosunku do zbiorczego rysunku sufitów (rys. nr W3/A) oraz korekcie lokalizacji lamp sufitowych w jadalni na parterze bud. A w związku z wprowadzeniem ścianki mobilnej (niewyszczególnionej na podstawowych rzutach architektury) - korekta wg rysunku W14/A 12) Należy przewidzieć przegrody pisuarowe ceramiczne firmy Koło lub równoważne. 13) Projektowane ścianki działowe w sanitariatach należy zmienić na system KB-40 typ BK wypełnienie płytą HPL np. firmy ZPUH Paweł Łukasiak i S-ka lub równoważne. 14) Wysokość drzwi do sali sztuk walki (bud B na piętrze) dostosować do wysokości materaca w pomieszczeniu. 15) Wykonać wykończenie wnętrz wraz z dostawą i montażem drzwi wejściowych dla dodatkowych pomieszczeń na parterze pod schodami w części A2. Drzwi typ D17. 16) W zakresie Wykonawcy będzie zapewnienie oświetlenia poddasza na czas budowy. 17) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie podestów eksploatacyjnych. 18) W zakres zamówienia wchodzi wyposażenie sanitariatów mocowane do ścian - pojemniki na ręczniki, pojemniki na mydło, uchwyty ścienne itp. (wg rys. architektury) 19) W zakres zamówienia wchodzi wyposażenie sanitariatów w naścienne suszarki do rąk. Zamawiający dokonuje zamiany modelu suszarki opisanej w projekcie podstawowym architektury na model następujący: SMART DRI firmy WORLD DRYER (kolor biały) lub równoważne. 20) Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż obudowy windy, rys. nr 33/B. 21) Zakres zamówienia obejmuje malowanie jednowarstwowe powierzchni ścian i sufitów na kolor biały nad sufitami podwieszanymi. 22) Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż żaluzji wewnętrznych automatycznych (rolet) wraz automatyka. Zasilanie elektryczne żaluzji w zakresie branży elektrycznej - zadanie 6. 23) Drzwi oznaczone symbolami D3c, D4c, D5c, D6c wchodzą w zakres zamówienia. 24) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, ochrony, obsługi ogrodzenia, dróg manewrowych, zaplecza Inwestora, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 25) Kierownik budowy przejmie obowiązki w dniu zdania obowiązków pełnienia funkcji kierownika budowy przez kierownika budowy wykonującego stan surowy(orientacyjnie wrzesień 2016r.) 26) Kierownik budowy przedstawi nowy lub uaktualni istniejący plan BIOZ, oraz zapozna z nim innych wykonawców. 27) Na budowie prowadzone są prace przez innych wykonawców tj. instalacje, ślusarka zewnętrzna itd. 28) Zamawiający wymaga, aby jeden z kontenerów biurowych składał się z pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie dla co najmniej 8 osób. 29) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 30) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie. 31) Wykonawca zapewni całodobową ochronę na budowie oraz oświetlenie terenu. 32) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 33) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 34) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 35) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wpustów podłogowych, odwodnień liniowych, rewizji czyszczakowych w posadzkach. 36) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i zamontowania białego montażu wraz z armaturą. 37) Zamówienie nie obejmuje zabezpieczenia ppoż. szczelin po montażu instalacji w przegrodach budowlanych. 38) Zamówienie nie obejmuje naprawy otworów po montażu instalacji. 39) Zakres zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 40) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - ETAP I - stan wykończeniowy budynku A - Przedmiar - ETAP II - stan wykończeniowy budynku B - Przedmiar - ETAP II - budynek gospodarczy C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211414
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 150 000,00 zł [słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego (GPK EKO-BABICE Sp. z o.o.): Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 7. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach