Przetargi.pl
„Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 12: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia – Hala Sportowa”.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 1602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 12: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia – Hala Sportowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowych mebli i wyposażenia do wyznaczonych pomieszczeń hali sportowej do nowo budowanego kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcela w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę mebli i wyposażenia do wyznaczonych pomieszczeń hali sportowej. 2) Montaż przedmiotu zamówienia oraz jego ustawienie w pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem oraz w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego 3) Usunięcie wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności związanych z dostawą, montażem i ustawieniem mebli na własny koszt oraz pozostawieniem pomieszczeń (podłóg, ścian itp.) w stanie nie gorszym niż przed dniem montażu i ustawiania mebli. 4) Do przedmiotu Zamówienia nie wchodzi: a) Wyposażenie hali sportowej w sprzęt sportowy. b) Wyposażenie w ławki szatniowe Ł2 i Ł3 szafki podwójne szatniowe S7a i S7b. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie meble i wyposażenie wyszczególnione w załączniku pn. „Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia”. 6) Do Projektu wyposażenia wprowadzono zmiany wyszczególnione w punkcie 4. „Uwagi do opisu szczegółowego przedmiotu zamówienia”. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Opis do Projektu wyposażenia Zespołu Edukacyjno-Sportowego i Ośrodka Kultury – Zespół sportowy i budynek gospodarczy. 2) Rzut parteru z wyposażeniem meblowym rys nr 1. 3) Rzut piętra z wyposażeniem meblowym rys nr 2. 4) Specyfikacja do projektu wyposażenia Zespołu Edukacyjno-Sportowego i Ośrodka Kultury – Zespół sportowy i budynek gospodarczy. 5) Projekt pomieszczeń 0.66 i 0.67. (zmiany do sal 066 i 067). 4. Uwagi do opisu szczegółowego przedmiotu zamówienia: 1) Meble w pomieszczeniu S.066 i S.067 dostarczyć zgodnie z załączonym Projektem pomieszczeń 0.66 i 0.67 i Załącznikiem - Zestawienie mebli do pom. 0.66 i 0.67 wraz z wizualizacją. 2) Wymiary mebli wykonywanych na zamówienie należy pobrać z natury. 3) Wieszak W9 – listwa drewniana montowana do ściany z hakami wieszakowymi analogicznymi jak wieszak W8. Numeracja wieszaków W8 i W9 wraz z numerkami jako ciągła. (min 650 numerków). Żetony szatniowe plastikowe w kolorze szarym grawerowane jednostronnie – napisy po wygrawerowaniu białe. 4) Pralka – ładowana od frontu, a) o wymiarach wys/szer/gł około 850/595/635 mm, b) ładowność min 7 kg, c) klasa energetyczna A++, d) moc całkowita min. 2,1 kW, e) prędkość obrotowa: min 1400 obr/min f) napięcie 220-240V Np. Miele WDB030 ECO, MIeleWDD030 ECOPLUS lub równoważna 5) Suszarka – ładowana od frontu a) o wymiarach wys/szer/gł około 850/595/635 mm, b) ładowność min 7 kg, c) klasa energetyczna A++, d) system suszenia kondensacyjnego z bezobsługowym wymiennikiem ciepła e) moc całkowita min. 1,1 kW, f) napięcie 220-240V 6) Mediaport w stole konferencyjnym w pomieszczeniu S.0.66 należy wyposażyć w 2 gniazda 230V, gniazdo HDMI, i gniazdo VGA. Mediaport powinien być zamykany. 7) Dotyczy: donic wiszących i stojących Zamawiający dopuszcza konstrukcję donic z pręta - pojedyncze sześciany bez spawania (oddzielne konstrukcje) - montaż za pomocą blaszek malowanych proszkowo na ten sam kolor co rama, blaszki możliwie małe - osłonki donic wykonane ze stali malowane proszkowo na RAL 9003 mat - konstrukcja malowana proszkowo na kolor ral 9005 mat - dodatkowe mocowanie osłonek do ramek nie będzie konieczne, o ile ich rozmiar uniemożliwi ich wypadnięcie z ramki, w przeciwnym wypadku mocowanie do blaszek zamontowanych w narożnikach konstrukcji ramki. 8) Dotyczy: mebli ogrodowych Zamawiający dopuszcza ławkę ogrodową o wymiarach długość 150cm, szerokość 40cm oraz wysokość 45cm. 9) Dotyczy: pozycji B7 Zamawiający dopuszcza regulację biurka w zakresie 740-860mm. 10) Dotyczy: pozycji K12 Zamawiający dopuszcza pufę o następujących parametrach: - wymiary 90x115cm - wypełnienie: granulat styropianowy gat.1 - podwójne zamki, wzmocnione szwy, uchwyt do przenoszenia - wykonywana ręcznie z ekoskóry - wewnętrzny, ściągalny pokrowiec. 11) Dotyczy: pozycji K3 Zamawiający dopuszcza taboret o następujących parametrach: - regulacja siedziska: 56-69 (+/- 1cm) - regulacja wysokości za pomocą podnośnika pneumatycznego - chromowany podnóżek o średnicy 45cm, bez możliwości regulacji - siedzisko: lakierowane drewno klejone, nie chłonące wody, odporne na uszkodzenia mechaniczne, łatwe do utrzymania w czystości, wymiary - 34 cm / 3 cm (średnica/grubość) - podstawa poliamidowa ze stopkami antypoślizgowymi - posiadający atest badań wytrzymałościowych, nadaje się do użytku w pomieszczeniach warsztatach, pracowniach szkolnych i jako doposażenie stanowiska pracy itp. 12) Dotyczy: pozycji S22 i S22a Zamawiający dopuszcza by regały były malowane proszkowo na kolor RAL 7035. 13) Dotyczy: zabudowy kuchennej w pomieszczeniu S.0.67 Dopuszcza się wykonanie zlewozmywaka oraz baterii zintegrowanej z blatem kuchennym. Zamawiający wymaga dostarczenia lodówki w pomieszczeniu S.0.67 do zabudowy, natomiast sprzęt AGD w pozostałych pomieszczeniach jako wolnostojący. 14) Dotyczy: szafka pomocnik do pomieszczenia S.0.66 i S.0.67 Zamawiający dopuszcza aby pomocnik został wykonany przez inną firmę niż pozostałe wyposażenie w pomieszczeniu o ile rozmiarami będą pasować pod zaproponowane przez dostawcę biurka. 15) Dodatkowo należy zamówić; a) szafę gospodarczą otwartą 5 półkową S22a o wymiarach 60cm x 60cm x 200cm (do pomieszczenia S.0.61 pralnia), pozostałe parametry zgodne z szafą S22. b) meble ogrodowe: - Stół drewniany 160x70cm h=73cm – drewno akacjowe impregnowane, odporne na warunki atmosferyczne – prosta forma z zastosowaniem nóg drewnianych lub stalowych -7 sztuk. - Ława drewniana bez oparcia 160x45 h=45cm – drewno akacjowe impregnowane, odporne na warunki atmosferyczne – prosta forma z zastosowaniem nóg drewnianych lub stalowych– 14 sztuk. c) Gabloty na puchary – w ilości 7 szt. o następujących parametrach: a. wymiar min. 180x120x25 b. profile aluminiowe – kolor srebrny – anodowane c. otwierane drzwi wyposażone w zamek patentowy d. szyba bezpieczna e. plecy z lustrem 16) Pozostałe dane przedmiotu zamówienia (np. wymiary, wysokość itd.) zawarte w tabelach: „Spis wyposażenia z podziałem na pomieszczenia” oraz „Zbiorczy spis wyposażenia” z projektu wyposażenia Zespołu Edukacyjno – Sportowego i Ośrodka Kultury – Zespół sportowy i budynek gospodarczy nie ulegają zmianie. 5. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie elementy będące przedmiotem zamówienia winny zostać dostarczone, zmontowane (złożone) oraz rozmieszczone przez wykonawcę w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie. Pod pojęciem „rozmieszczenie” w odniesieniu do elementów trwale złączonych ze ścianami (np. szafki wiszące, itp.) należy rozumieć ich montaż w miejscu przeznaczenia, w takim zakresie, aby możliwe było użytkowanie tych elementów zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania jakichkolwiek dodatkowych czynności względem każdego z tych elementów. Wszystkie meble muszą posiadać atesty dopuszczenia do użytku oraz atest bezpieczeństwa użytkowania jak również muszą nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. 2) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad technicznych i prawnych. 3) Zamawiający posługując się zdjęciami mebli nie wskazuje na markę, producenta, ma na celu opisać przedmiot zamówienia i określić standard, formę produktu. 4) Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór koloru mebli, nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 5) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach. 6) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 7) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 8) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne „EKO-BABICE” Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 zł [słownie: trzy tysiące złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Przyczyną wyłączenia z kręgu gwarantów wskazanego podmiotu jest spór sądowy zawisły na tle odmowy spełnienia świadczenia gwarancyjnego przez wymienione Towarzystwo Ubezpieczeniowe, mimo dopełnienia przez Zamawiającego wszelkich wymogów formalnych. Z uwagi na powyższe, istnieje uzasadniona obawa Zamawiającego, iż gwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez ww. Towarzystwo nie spełnią swej roli wynikającej z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej b) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2 SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.3) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach