Przetargi.pl
„Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 19: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sportowego do hali sportowej”.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 1602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem – Zadanie 19: Dostawa wraz z montażem wyposażenia sportowego do hali sportowej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowego wyposażenia sportowego (stałe i ruchome) do hali sportowej w kompleksie budynków w miejscowości Zielonki Parcela w Gminie Stare Babice składającego się z budynku szkolno-dydaktycznego, ośrodka kultury i hali sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wyposażenie sportowe wyszczególnione w załączniku pn. „Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia”. Pozostałe elementy wyposażenia ujęte w załączonej dokumentacji technicznej nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. 2) Dostawę wyposażenia sportowego do wyznaczonych pomieszczeń hali sportowej (wg lokalizacji wyposażenia w dokumentacji technicznej). 3) Montaż przedmiotu zamówienia oraz jego ustawienie w pomieszczeniach budynku zgodnie z dokumentacją techniczną w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego oraz sprawdzenie poprawności działania (w przypadku urządzeń sportowych). 4) Zabezpieczenie budynku w szczególności podłogi sportowej w hali sportowej (oraz pozostałych elementów) przed uszkodzeniem podczas montażu wyposażenia. 5) W przypadku urządzeń sportowych elektronicznych w zakres zamówienia wchodzi również podłączenie do instalacji istniejącej oraz sprawdzenie poprawności działania. 6) Usunięcie wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności związanych z dostawą, montażem i ustawieniem wyposażenia sportowego na własny koszt oraz pozostawieniem pomieszczeń (podłóg, ścian itp.) w stanie nie gorszym niż przed dniem montażu i ustawiania wyposażenia. 7) Załącznik pn. „Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia” zawiera wykaz wyposażenia z ilością sztuk oraz miejscem montażu elementów wyposażenia wg pomieszczeń, a także przybliżone wymiary (z tolerancją +- 5cm) niektórych urządzeń. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia, wyszczególnionego w Załączniku pn. „Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia”, zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Specyfikacja szczegółowa wyposażenia Zespołu Sportowego z symbolami oznaczeń na rzutach 2) Rzut parteru z wyposażeniem meblowym rys nr 1. 3) Rzut piętra z wyposażeniem meblowym rys nr 2. 4) Schemat instalacji tablic z wynikami 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga by tablice z wynikami (główna i pomocnicze) oraz tablice 24-sekundowe nad koszami można było synchronizować zgodnie z załączonym w dokumentacji technicznej „Schematem instalacji tablic z wynikami”. Zastosowane tablice powinny umożliwić pracę trzech tablic niezależnie lub wszystkich jednocześnie (zsynchronizowane przewodowo) 2) Zamawiający wprowadza następującą korektę do rysunku rzutów będących integralną częścią dokumentacji technicznej: • W pomieszczeniach przebieralni o nr. S.0.13, S.0.20, S.0.21, S.0.27, S.0.28, S.0.34, S.0.43, S.0.44, S.0.51, S.0.52 likwiduje się szafki S7b. • W pomieszczeniach przebieralni o nr. S.0.34, S.0.43, S.0.44, S.0.51, S.0.52 likwiduje się rzędy szafek S7a i w każdej z przebieralni zastępuje rzędem trzech ławko-wieszaków o symbolu Ł2. 3) Wszystkie urządzenia sportowe i wyposażenie powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa "B", certyfikat na zgodność z normą wydany przez jednostkę akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji oraz deklaracje zgodności 4) Oferowane produkty muszą posiadać atest wytrzymałościowy zgodnie z PN-EN 12727:2004, stopień 4. 5) Oferowane produkty muszą posiadać Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny. 6) Oferowane produkty musza posiadać klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-88/B-02855 dla sklejki, tapicerki i całego układu tapicerskiego. 7) Oferowane produkty muszą posiadać Atest Higieniczny. 8) Oferowane produkty muszą posiadać pozytywną ocenę fizjologiczno-ergonomiczną 9) Wszystkie elementy wyposażenia powinny być dostarczone z elementami niezbędnymi do ich montażu. Montaż powinien być wykonany przez firmę oferującą wyposażenie. Na prawidłowość i trwałość elementów wyposażenia powinna być objęta gwarancją producenta – minimum 36 miesięcy. 10) Zamawiający wymaga by urządzenia sportowe stanowiące wyposażenie zintegrowane w ramach jednej funkcji (np. siłownia, urządzenia wybranej dyscypliny sportowej itd.) były dobierane od jednego Producenta, co ułatwi przyszłościowy serwis ww. urządzeń. 11) Wszystkie elementy będące przedmiotem zamówienia winny zostać dostarczone, zmontowane (złożone) oraz rozmieszczone przez wykonawcę w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie. Pod pojęciem „rozmieszczenie” w odniesieniu do elementów trwale złączonych ze ścianami (np. wieszaki, itp.) należy rozumieć ich montaż w miejscu przeznaczenia, w takim zakresie, aby możliwe było użytkowanie tych elementów zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania jakichkolwiek dodatkowych czynności względem każdego z tych elementów. Wszystkie elementy wyposażenia muszą nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. 12) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad technicznych i prawnych. 13) Zamawiający posługując się zdjęciami wyposażenia nie wskazuje na markę, producenta, ma na celu opisać przedmiot zamówienia i określić standard, formę produktu. 14) Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór koloru wyposażenia (jeśli dotyczy np. szafki), nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 15) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach. 16) Koszty wywozu śmieci porządkowania po montażu w zakresie objętym niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 17) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 18) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne „EKO-BABICE” Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 12 000,00 zł [słownie: dwanaście tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Przyczyną wyłączenia z kręgu gwarantów wskazanego podmiotu jest spór sądowy zawisły na tle odmowy spełnienia świadczenia gwarancyjnego przez wymienione Towarzystwo Ubezpieczeniowe, mimo dopełnienia przez Zamawiającego wszelkich wymogów formalnych. Z uwagi na powyższe, istnieje uzasadniona obawa Zamawiającego, iż gwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez ww. Towarzystwo nie spełnią swej roli wynikającej z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej b) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2 SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.3) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach