Przetargi.pl
„Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem – Zadanie 7: Roboty wykończeniowe”.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 1602680800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem – Zadanie 7: Roboty wykończeniowe”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót wykończeniowych wraz z dostawą i montażem m.in.: ślusarki i stolarki wewnętrznej, dźwigów, balustrad w budynku Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury,Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wykonanie przez Wykonawcę zagospodarowania placu budowy wraz z zapleczem budowy 2) Wykonanie ścianek działowych GK na rusztach systemowych lub konstrukcji stalowej wraz z obudowami pionów i instalacji naściennych wod-kan 3) Wykonanie wewnętrznych izolacji cieplnych, akustycznych oraz paroizolacyjnych ścian i stropów wraz z ich obudowaniem płytami GK 4) Wykonanie tynków wewnętrznych 5) Wykonanie oblicowań wewnętrznych na zaprawie klejowej (z gresu, ceramiki lub laminatu konstrukcyjnego) 6) Wykonanie posadzek wewnętrznych wraz z izolacjami poziomymi oraz nawierzchniami podłóg i schodów 7) Wykonanie, dostawę i montaż parapetów oraz osłon grzejnikowych 8) Wykonanie, dostawa i montaż wewnętrznych przegród systemowych na profilach aluminiowych wraz zestolarką i ślusarką drzwiową 9) Wykonanie, dostawę i montaż wewnętrznych balustrad wraz z pochwytami, drabin wewnętrznych. 10) Wykonanie, dostawę i montaż sufitów podwieszonych (w tym paneli akustycznych na podkonstrukcjisystemowej) 11) Wykonanie wewnętrznych okładzin ściennych z płyt GK na ruszcie systemowym, z laminatu, płyt włókno-cementowych, płyt gipsowo-włóknowych laminowanych wraz z licowaniem ścian płytami z lustra na klej ipanelami akustycznymi na ruszcie systemowym 12) Malowanie ścian wewnętrznych 13) Dostawę i montaż rusztowań wewnętrznych 14) Wykonanie ścianek działowych w systemie dźwiękoizolacyjnym z płyt GK-AKU na rusztach systemowychwraz z lokalnymi oblicowaniami panelami akustycznymi 15) Dostawę i montaż wyposażenia stałego łazienek 16) Dostawę i montaż dźwigów osobowych 17) Dostawę i montaż ścianki mobilnej w jadalni w bud. A 18) Dodatkowe prace murarskie i rozbiórki 19) Dostawę i montaż wyposażenia stałego łazienek 20) Dodatkowe prace wykończeniowe wg załączonej dokumentacji uzupełniającej 21) Wykonania kompletnego wykończenia wnętrz wg. załączonych projektów 22) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. i w wersji elektronicznej 3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby prace wykończeniowe były wykonywane w następującej kolejności: BUDYNEKA dla części A2, A1 i części A4, BUDYNEK A dla części A3(ośrodek kultury), BUDYNEK B (hala sportowa),BUDYNEK C(budynek gospodarczy). 2) Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności były wykonywane wykończenia ścian i podłóg wpomieszczeniach technicznych. 3) Dla ustaleń kolorystyki materiałów wykończeniowych rolę nadrzędną stanowią informacje zawarte w TABELIKOLORÓW WYKOŃCZEŃ zlokalizowanej w części dokumentacji wykonawczej pn. „Roboty wykończeniowe –dokumentacja uzupełniająca”. 4) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanychna wcześniejszych etapach takich jak np.: elementy instalacyjne, ślusarka zewnętrzna itp. 5) Na budowie prowadzone są prace przez innych wykonawców tj. instalacje, elewacje, ślusarka zewnętrzna itd. 6) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie. 7) Wykonawca zapewni całodobową ochronę na budowie oraz oświetlenie terenu. 8) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)orazdokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ, na którą składają się,w szczególności: projektybudowlane, wykonawcze , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową,specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne „EKO-BABICE” Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 150 000,00 zł [słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach