Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych z tymczasowym zapleczem kontenerowym i tymczasową halą pneumatyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 10/2 przy ul. Arkońskiej w Szczecinie

Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Władysława Szafera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 223 427 , fax. 914 221 952
  • Data zamieszczenia: 2021-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji
    ul. Władysława Szafera 7
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 223 427, fax. 914 221 952
    REGON: 81120536100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosrir.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych z tymczasowym zapleczem kontenerowym i tymczasową halą pneumatyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 10/2 przy ul. Arkońskiej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do siwz, zgodnie z dokumentami formalnymi wymienionymi w pkt 5 niniejszego rozdziału i stanowiącymi załącznik nr 7 do swiz, załącznikiem nr 9 do swiz stanowiącym wytyczne dotyczące wymagań nawierzchni trawy sztucznej oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą siwz, a w szczególności: 1) wykonanie prac geodezyjnych tj. tyczenie oraz inwentaryzacja prac wraz z wykonaniem mapy inwentaryzacji powykonawczej prac, oraz ze zgłoszeniem w Urzędzie Miasta Szczecin, 2) wykonanie makroniwelacji terenu, 3) roboty rozbiórkowe zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej wraz z utylizacją elementów pozostałych po rozbiórkach, 4) wykonanie przyłączy i zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, 5) wykonanie boiska piłkarskiego o wym. 45m x 90m, 6) wykonanie siłowni Street workout, 7) wykonanie strefy sprawności sportowej, 8) wykonanie Bilardu piłkarskiego, 9) wykonanie boiska do Futsalu z nawierzchni z trawy sztucznej z 6 boiskami do siatkonogi, 10) wykonanie boiska z nawierzchnią piaskową, 11) wykonanie robót fundamentowych hali pneumatycznej i zaplecza szatniowo-socjalnego, 12) wykonanie budynku zaplecza szatniowo-socjalnego o powierzchni 180,2 m kw. wraz z robotami fundamentowymi, 13) wykonanie hali pneumatycznej wraz z robotami fundamentowymi, 14) wykonanie dróg, parkingów i chodników, 15) wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów, 16) wykonanie zewnętrznych utwardzeń i chodników, dróg oraz parkingów wraz z przebudową wjazdu z drogi publicznej, 17) dostawa i montaż wyposażenia sportowego wymienionego w dokumentacji projektowej zgodnie z kartami technicznymi producentów i aktualnymi wymaganiami oraz przepisami prawa, 18) wykonanie oświetlenia terenu, 19) wykonanie prac pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 20) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wypełnienie oświadczenia Kierownika budowy, 22) uczestnictwo w kontrolach obejmujących wykonanie prac budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie to konieczne, w tym: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z procedurą dopuszczenia do użytkowania obiektu w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – o ile będzie konieczna, 2) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie konieczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach